וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: שעות אחדות לפני הרצח גדי ויכמן חגג יום הולדת לבתו

רמי שני

6.5.2012 / 0:01

סרטון המתעד את החגיגה הפך למזכרת אחרונה. חקירת הרצח: נבחנים צילומי אבטחה מהזירה, שעשויים לסייע באיתור החשודים. כמו כן הודו במשטרה כי האלמנה התקשרה למוקד לפני הרצח

מערכת וואלה!

(צילום: דניאל בוק , שי מכלוף, מערכת וואלה!, עריכה: אמיר קוטיגרו, טל רזניק)

שעות אחדות לפני שנרצח גדי ויכמן אתמול לפנות בוקר (שבת) בבאר שבע, על פי החשד, על ידי חבורת נערים שדקרה אותו למוות כי העיר להם שעשו רעש, הוא חגג עם משפחתו יום הולדת שנתיים לבתו. טרם נתפסו החשודים במעשה, והמשטרה מחפשת אחר שלושה נערים ונערה החשודים במעורבות במקרה. המשטרה קיימה אתמול הערכת מצב בעקבות הרצח והיא ממשיכה לאסוף עדויות של אנשים שהיו באזור בזמן הרצח, כמו גם כל פרט שיכול לסייע ביצירת קלסתרונים המעורבים, בין היתר צילומים ממצלמות האבטחה באזור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונותיו האחרונות של גדי ויכמן ביום הולדתה של בתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלמנתו של גדי, מיכל, תיארה את השתלשלות האירועים שקדמה לרצח ואמרה שהיא ובעלה ניסו להשתיק את קבוצת הנערים שבילו בפארק מתחת לדירתם מכיוון שהפריעו לשנתה של בתם הפעוטה, לה חגגו יומולדת שנתיים ביום הרצח - אך ללא הועיל. "התקשרתי למשטרה, והיומנאית אמרה לי שתגיע ניידת. אך הניידת לא הגיעה, כמו בפעמים הרבות הקודמות שהזמנתי משטרה במקרים שהיה רעש בסופי השבוע", סיפרה.

אלמנתו של גדי: "ראיתי הכל והוא מת לי בידיים"

"הילדה התעוררה כל הזמן בגלל הרעש, ובסוף, גדי יצא למרפסת והעיר להם: 'חברים, אתם יכולים להיות כאן, אבל לא להפריע. יש כאן אנשים שישנים. תהיו בבקשה בשקט'. הוא אמר להם את זה בעדינות, למרות שהרעש היה בלתי נסבל", סיפרה והוסיפה כי מיד לאחר מכן "הוא קיבל מטר של קללות, ואחרי זה ניסה להשכיב שוב את הילדה לישון ואז כבר התחיל לכעוס כי הם לא הפסיקו וירד אליהם כדי לבקש שוב שיהיו בשקט. הזמנתי שוב משטרה, רק שהיא הגיעה אחריו לשם, וגם רק אחרי שהוא נדקר לצערי".

מיכל המשיכה וסיפרה כי פחדה שמשהו כזה יקרה. "ניסיתי לעצור בעדו מלרדת למטה בגלל שפחדתי ממה שקורה, ושמעתי בקבוקים נשברים, אז זה היה הפחד שלי שלא יעשו לו משהו". לדבריה, "גדי ירד למטה והגיע לשם ולא הספיק להוציא מילה מהפה, הבחור שקילל גם אותי כשישבתי במרפסת - ראיתי הכל מהמרפסת - הוא פשוט הלך אל גדי בהליכה מאוד מהירה, הכניס לו נגיחה בראש ודקר אותו ישר. גדי תפס את הבטן, קרס והשתטח על הרצפה". מיכל סיפרה כי מהר העירה את השכנים ורצה אליו. "ראיתי הכל והוא מת לי בידיים", סיפרה בכאב.

כמו כן אמרה ויכמן כי לאחר התקרית במהלכה נדקר בעלה, צוותי מגן דוד אדום הגיעו באיחור לזירה, אך מנגד, במד"א דוחים טענה זו. "לא האמנתי שככה זה יקרה", אמרה. אתמול באו קרובי משפחתו של ויכמן וחבריו למקום שבו נרצח והניחו שם פרחים. בתוך כך, במשטרה אומרים כי ניידות הגיעו לזירה סמוך לשעה חצות כשהתקבל דיווח על רעש במקום - ולא איתרו דבר, וכי השוטרים הגיעו למקום שוב כשפרצה שם הקטטה. כמו כן הודו במשטרה כי האלמנה אכן התקשרה למוקד דקות לפני הרצח.

עוד באותו נושא:
אשת הנרצח: "זה יום שהחל ביום הולדת ונגמר ברצח"
במשטרה טוענים: סיירנו בזירה לפני הרצח, הקטטה פרצה רק לאחר מכן
חשד לרצח בבאר שבע: גבר ביקש מנערים שקט ונדקר למוות

(עדכון ראשון: 19:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully