וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הנרצח: "זה יום שהחל ביום הולדת ונגמר ברצח"

רמי שני

5.5.2012 / 13:56

"הבחור צעד אליו, נגח בו - ודקר אותו" - כך סיפרה מיכל ויכמן, שבעלה גדי נדקר אמש בבאר שבע, אחרי שהעיר לקבוצה של נערים שהרעישו מתחת לביתו והפריעו לבתו הפעוטה להירדם

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: אמיר קוטיגרו)

מיכל ויכמן, רעייתו של גדי ויכמן, שנרצח לפנות בוקר (שבת) בבאר שבע, שחזרה את השתלשלות האירועים שהובילו למותה של בעלה, שנדקר מתחת לביתו בעיר. לפי החשד, חבורה של נערים דקרה אותו למוות אחרי שהעיר להם על רעש שעשו. המשטרה מחפשת אחר שלושה נערים ונערה החשודים במעורבות במקרה, ושנמלטו מהמקום.

היא אמרה כי צוותי מגן דוד אדום הגיעו באיחור לזירת הרצח, טענה שבמד"א דוחים. "לא האמנתי שככה זה יקרה", אמרה. בצהריים באו קרובי משפחתו של ויכמן וחבריו למקום שבו נרצח והניחו שם זרים ופרחים. במשטרה אומרים כי ניידות הגיעו לזירה סמוך לשעה חצות כשהתקבל דיווח על רעש במקום - ולא איתרו דבר, וכי השוטרים הגיעו למקום שוב כשפרצה שם הקטטה.

מתאבלים על גדי ויכמן בבאר שבע. דרור עינב
מניחים פרחים בזירת הרצח, הבוקר/דרור עינב

"היינו בבית וצפינו בסרט", סיפרה בצהריים ויכמן לוואלה! חדשות. לדבריה, היא ובעלה ניסו להשתיק את קבוצת הנערים שבילו בפארק מתחת לדירתם, אך ללא הועיל. "התקשרתי למשטרה, והיומנאית אמרה לי שתגיע ניידת. אך הניידת לא הגיעה, כמו בפעמים הרבות הקודמות שהזמנתי משטרה במקרים שהיה רעש בסופי השבוע". לדבריה, הרעש שעשו הנערים הפריע לשינה של בתה שלה ושל בעלה המנוח, שאמש חגגה יום-הולדת שנתיים. לוויכמן יש ילד בן תשע מנישואיה הקודמים.

רחוב בר ניסן, באר שבע

"הוא נשם שתי נשימות, וזהו"

"הילדה התעוררה כל הזמן בגלל הרעש, ובסוף, גדי יצא למרפסת והעיר להם: 'חברים, אתם יכולים להיות כאן, אבל לא להפריע. יש כאן אנשים שישנים. תהיו בבקשה בשקט'. הוא אמר להם את זה בעדינות, למרות שהרעש היה בלתי נסבל. הם קיללו אותו בקללות נמרצות, במלים שאני לא רוצה לחזור עליהן".

מיכל סיפרה כי בעלה ירד מהדירה כדי לשוחח עם הנערים. היא נשארה בבית עם הילדים, ואז שמעה קטטה ורעש של בקבוקים מתנפצים. בבכי, סיפרה: "מה שקרה – קרה. פחדתי שהם יעשו לו משהו. הוא לא הספיק להגיד מילה. ראיתי בחור שהולך אליו בהליכה מהירה, נוגח בו ודוקר אותו. גדי תפס את הבטן, קרס והשתטח על הרצפה".

זירת רצח גדי ויכמן בבאר שבע מאי 2012. דרור עינב
"ראיתי בחור שהולך אליו בהליכה מהירה, נוגח בו ודוקר אותו". זירת הרצח, היום/דרור עינב

"קראתי לשכנים ולכל מי שהיה יכול לענות", סיפרה בכאב. "מסרתי את הילדה לשכנה שהצלחתי להעיר, ורצתי למטה. ליטפתי את הראש של גדי, הוא נשם שתי נשימות, וזהו. המשטרה הזיזה אותי". לדבריה, זה "יום שהחל ביום הולדת ונגמר ברצח".

חשד לרצח בבאר שבע: גבר ביקש מנערים שקט ונדקר למוות
במשטרה טוענים: סיירנו בזירה לפני הרצח, הקטטה פרצה רק לאחר מכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully