וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיר כמו כולם: קצב יאלץ ללבוש מדי אסיר כתומים

16.4.2012 / 21:02

לאחר שלא הסכים ללבוש מדי אסיר כתומים כמו יתר האסירים בעת ביקורי משפחה בכלא, והושגה בינו ובין הכלא פשרה על פיה ילבש מעיל בלבד, הנשיא לשעבר יהיה עכשיו ככל האסירים

נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, המרצה עונש מאסר בגין אונס בבית הסוהר מעשיהו, יצטרך מעתה לעשות את מה שכל כך חשש ממנו ולפגוש את מבקריו במדי אסיר כתומים, כך הודיעו לו אתמול (ראשון) מנהלי הכלא. השינוי נערך לאחר שבמהלך חודשי מאסרו הראשונים הותר לקצב לקבל את פני בני משפחתו בבגדים רגילים וכשהוא לובש אך ורק מעיל של אסיר.

קצב נכלא ביום רביעי בחודש דצמבר 2011 וכעבור יומיים, בבוקר יום שישי, הגיעו בני משפחתו לבקרו, אך הוא סירב לצאת לרחבת הביקורים של כלא מעשיהו בעודו לבוש בבגדי אסיר, התנאי שמציב שרות בתי הסוהר למפגש אסירים עם בני משפחותיהם. על כן בני המשפחה שבו באותו יום על עקבותיהם מבלי לפגוש אותו. יומיים לאחר מכן, ביום הביקורים הבא, חזר על עצמו האירוע המביך וקצב השיב פעם נוספת את פני בני משפחתו ריקם.

לבסוף הושגה פשרה בין הנשיא שאנס לבין שירות בתי הסוהר, על פיה קצב ילבש בגדים אזרחיים, ומעליהם יתעטף במעיל אסיר כתום, וכך זכו בני משפחתו לפגוש אותו לראשונה בסוף חודש ינואר. יחד עם זאת, אין היה מדובר בפשרה קבועה והיא הוגדרה בפניו על ידי שב"ס כזמנית בלבד, אם כי היא לא הוקצבה בזמן.

אתמול כאמור, הודיע לו מפקד אגף 8, האגף התורני בו הוא שוהה, כי ייאלץ להיפרד מהמעיל וללבוש מדי אסיר מלאים אם ברצונו לראות את בני משפחתו. את מדי האסיר הוא ילבש רק כאשר ייצא משטח הכלא לביקורים ואילו במהלך שהותו בין כותלי בית הסוהר יוכל קצב להמשיך וללבוש בגדים אזרחיים, למעט במהלך תעסוקה, שהייה באגף החינוך ובמהלך הביקורים, כמו יתר האסירים.

עוד באותו נושא:
הפרקליטות: אין סיבה לדיון נוסף בעניינו של קצב
לרגל חתונת בנו: קצב הגיש בקשה לחופשה מיוחדת
משה קצב נפגש לראשונה עם אשתו גילה בבית הסוהר
לראשונה: קצב נפגש עם משפחתו בכלא - במעיל שב"ס
קצב סירב לפגוש משפחתו במדי אסיר, עשרות הפגינו מחוץ לכלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully