וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: קצב סירב לפגוש משפחתו במדי אסיר כתומים

11.12.2011 / 17:00

יומיים בלבד לאחר שהתעקש לפגוש את משפחתו בחליפה ולא במדי אסיר, ובכך הביא לביטול הפגישה, קצב לא נפגש עם משפחתו שוב. בני משפחתו הגיעו לכלא וחזרו על עקבותיהם לאחר 10 דקות בלבד

יח"צ - חד פעמי

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

יומיים בלבד לאחר שסירב הנשיא לשעבר, משה קצב, לפגוש את משפחתו בכלא מעשיהו כשהוא לבוש במדי אסיר כתומים, גם היום (ראשון) סירב לעשות זאת. בני משפחתו של קצב, ביניהם שני בניו ישראל ובועז, הגיעו בצהריים לכלא בו מרצה קצב את עונשו מיום רביעי האחרון, על מנת לבקר את קצב. בני המשפחה חנו את רכבם, נכנסו לכלא וכעברו עשר דקות בלבד יצאו. בני המשפחה חזרו על עקבותיהם משום ששוב סירב קצב שיראו אותו כאסיר מן המניין.

ביום שישי, קצב זכה לביקור ראשון של משפחתו, יומיים בלבד לאחר שהתחיל לרצות את עונשו. בין קצב לסוהרים התפתח ויכוח, במהלכו התעקש הנשיא לשעבר, שהורשע בין השאר בשני מעשי אונס ובעבירות מין נוספות, ללבוש חליפה בעת הביקורים – בניגוד לנהלים. לאחר שסורב לעשות כן, מנע קצב ממשפחתו לפגוש אותו.

הביקורים בכלא מעשיהו ברמלה מתקיימים אחת לשבועיים בשעות הבוקר. האסירים זכאים לביקור בימים שישי, שבת, ראשון או שני – בכל שבוע שני. תאו של קצב ממוקם באגף מספר 8 התורני, בו נמצאים 67 אסירים נוספים, לרבות השר לשעבר שלמה בניזרי, החולק עמו את תאו. בשלב זה בשרות בתי הסוהר לא מגדירים את קצב כאסיר הנמצא בסיכון להתאבדות. מהסיבה הזאת, המצלמות שהותקנו מבעוד מועד בתאו אינן פועלות בשלב זה, וזאת על מנת לאפשר לקצב את מירב הפרטיות האפשרית. עם זאת, קצין שעבר הכשרה לאיתור סיכון להתאבדות הוצב באגף התורני בו שוהה קצב ועוקב אחר כל תנועותיו והסתגלותו לחייו החדשים.

לפני כניסת השבת, עשרות בני אדם התאספו מחוץ לכלא מעשיהו, על מנת להפגין תמיכה בנשיא לשעבר. המפגינים זעקו על העוול שלדבריהם נגרם לו, ובאמצעות מגאפון השמיעו קריאות מחוץ לכותלי בית הכלא אשר בהן, בין היתר, הבטיחו כי יחזרו לאותו המקום מדי יום שישי, על מנת לתמוך בקצב, שהחל השבוע לרצות את עונשו.

עוד באותו נושא:
ביום שישי: "משה קצב מסרב לפגוש את קרוביו במדי אסיר"
קצב סירב לפגוש משפחתו במדי אסיר, עשרות הפגינו מחוץ לכלא
מאחורי סורג ובריח: משה קצב נכנס לכלא מעשיהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully