וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משה קצב מסרב לפגוש את קרוביו במדי אסיר"

9.12.2011 / 12:11

מבקרים בכלא מעשיהו סיפרו כי פרץ ויכוח בין הנשיא לשעבר לבין הסוהרים, לאחר שאלה לא התירו לו ללבוש חליפה בעת הביקורים הצפויים לו היום - לראשונה מאז נכנס לכלא ברביעי

האם אסיר מספר 1418989, נשיא המדינה לשעבר משה קצב, מסרב להפנים את מעמדו החדש? מבקרים ששהו בכלא מעשיהו אמרו לוואלה! חדשות כי הנשיא קצב מסרב לראות את משפחתו במדי אסיר כתומים. לדבריהם, שלא אומתו עד כה על ידי כל נציג ממשפחתו של קצב או שב"ס, נוצר ויכוח בין קצב לבין הסוהרים, במהלכו התעקש ללבוש חליפה בעת הביקורים – בניגוד לנהלים.

הביקורים בכלא מעשיהו ברמלה מתקיימים אחת לשבועיים בשעות הבוקר. האסירים זכאים לביקור בימים שישי, שבת, ראשון או שני – בכל שבוע שני. היום אמור להתקיים במסגרת זו המפגש הראשון של הנשיא לשעבר עם בני משפחתו, מאז נכנס אל הכלא ביום רביעי האחרון.

תאו של קצב ממוקם באגף מספר 8 התורני, בו נמצאים 67 אסירים נוספים, לרבות השר לשעבר שלמה בניזרי, החולק עמו את תאו. בשלב זה בשרות בתי הסוהר לא מגדירים את קצב כאסיר הנמצא בסיכון להתאבדות. מהסיבה הזאת, המצלמות שהותקנו מבעוד מועד בתאו אינן פועלות בשלב זה, וזאת על מנת לאפשר לקצב את מירב הפרטיות האפשרית. עם זאת, קצין שעבר הכשרה לאיתור סיכון להתאבדות הוצב באגף התורני בו שוהה קצב ועוקב אחר כל תנועותיו והסתגלותו לחייו החדשים.

במסגרת קליטתו בבית הכלא נפגש קצב עם ועדת הקליטה והמיון, הכוללת קצין מודיעין לצורך הערכת מסוכנותו, עובדת סוציאלית אשר בחנה את מצבו הנפשי וצרכיו המיוחדים ועבר בדיקה של רופא שב"ס. לאחר מכן נפגש קצב לשיחה עם מפקד הכלא, תת גונדר מאיר שמחון, ועם מפקד האגף.

נשיא מאחורי הסורגים - כותרות אחרונות
אתמול: קצב לא הוגדר על ידי שב"ס כבעל סיכון להתאבדות
לפני יומיים: מאחורי סורג ובריח - משה קצב נכנס לכלא מעשיהו
קצב בדרכו לכלא: מוציאים אדם להורג, קברתם אדם חי
דעה: נאום קצב - שתלך המדינה לעזאזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully