וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: קצב נפגש עם משפחתו בכלא - במעיל שב"ס

25.1.2012 / 2:05

שב"ס גיבש "פשרה" עם הנשיא לשעבר, שעמד עד כה על התעקשותו שלא ללבוש מדי אסיר בפומבי, תנאי לפגישה עם בני משפחה. קצב קיבל מעיל - וזכה לפגוש לראשונה את אחיו

נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, נפגש אתמול (שלישי) בבית הכלא עם אחיו, לראשונה מאז החל לרצות את עונשו לפני חודש וחצי. קצב, שכבר כמה פעמים השיב ריקם את פניהם של קרוביו וחבריו, מפני שלא הסכים לצאת אליהם במדי אסיר, הסכים להיפגש עמם במעיל שב"ס שהושאל לו. בשירות בתי הסוהר אישרו את כי במסגרת ה"פשרה" עם קצב - שמרצה שבע שנות מאסר בגין שני מעשי אונס ועבירות מין נוספות - הוא לבש בגדים אזרחיים מתחת למעיל.

לפני חודש, באו בני משפחתו של קצב לבית הכלא מעשיהו, כדי לציין את יום הולדתו העברי ה-66. גם אז, הוא דבק בהתעקשותו וסירב לצאת אליהם. זו הייתה הפעם השלישית שהנשיא לשעבר סירב ללבוש מדי אסיר, התנאי שמציב שב"ס לאסירים הנפגשים עם בני משפחותיהם.

אסיר מספר 1: משה קצב נכנס לכלא. שי מכלוף, דניאל בוק
נפגש עם אחיו, לראשונה מאז התחיל לרצות את מאסרו. הנשיא קצב מובל למאסר/דניאל בוק, שי מכלוף

לפני עשרה ימים, דחה בית המשפט העליון את בקשתו של קצב להעניק לו ארכה נוספת להגיש את בקשתו לדיון נוסף בעניינו בהרכב מורחב. לאחר הרשעתו של קצב בבית המשפט המחוזי, ביקשו עורכי דינו הקודמים של קצב, ציון אמיר ואביגדור פלדמן, ארכה של 45 יום להגשת בקשה מנומקת לדיון נוסף.

לקראת תום המועד, ביקשו עורכי הדין ארכה נוספת, של 60 יום. בית המשפט סירב לבקשה, אך הסכים להעניק ארכה עד 29 בינואר 2012. לאחרונה, החליף עורך הדין יורם שפטל את אמיר ופלדמן בייצוגו של קצב, והגיש בקשה לקיים ארכה קצרה, זאת כדי שיוכל ללמוד כראוי את כל חומרי הפרשה ולהגיש בקשה מנומקת לדיון נוסף, אולם כאמור, בקשה זו נדחתה.

קצב שכר את שירותיו של עו"ד שפטל, שייצג את דמיאניוק
הנשיא לשעבר סירב "ללבוש כתום" - ולא חגג יום הולדת


לפנייה לכתבת: mor. shimony@walla.com

(עדכון אחרון: 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully