וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הנהג איבד הכרה, ילד השתלט על האוטובוס

"החלטתי שצריך לפעול", הסביר ג'רמי וויטצ'יק, תלמיד חטיבת ביניים שתועד במצלמת אבטחה כשהוא תופס ברגע האמת את ההגה של אוטובוס עמוס תלמידים. תלמיד אחר סיפק החייאה לנהג

תלמיד בחטיבת ביניים מהעיר מילטון שבמדינת וושינגטון בארצות הברית ככל הנראה הציל את חייהם של כמה מעמיתיו לספסל הלימודים, כשהצליח השבוע להשתלט על ההגה של אוטובוס תלמידים נוסע ולעצור אותו, לאחר שהנהג איבד את הכרתו תוך כדי נסיעה. מצלמת אבטחה שהייתה מותקנת באוטובוס תיעדה את ההתרחשות הדרמטית, והסרטון נפוץ עד מהרה באינטרנט וברשתות הטלוויזיה בארצות הברית - בעוד הילד, ג'רמי וויטצ'יק, מוכתר כגיבור.

צפו בתיעוד ממצלמת האבטחה:

האוטובוס, עמוס תלמידים, היה בדרכו לבית הספר "סופרייז לייק" בעיר, מעט לאחר השעה 8:00 בבוקר באחד מימי השבוע, כשהנהג סבל לפתע ממצב חירום רפואי - כפי שניתן לראות בסרטון. "הוא החל לפתע להתנהג מוזר", שיחזר וויטצ'יק, על פי הדיווח אתמול (שני) ברשת KIRO-TV המקומית. "העיניים שלו התגלגלו, והוא התחיל לעשות קולות שיוף מוזרים מהפה". האוטובוס, לדבריו, יצא מכלל שליטה, והחל לדהור לעבר כנסייה סמוכה. בסרטון האבטחה ניתן לשמוע את זעקות התלמידים - "תתקשרו יתקשר למוקד החירום!", וגם "שמישהו יוצא את המפתחות מההצתה!".

"הוצאתי את המפתח, והוא החל להאט"

וויטצ'יק בעל התושייה לא התבלבל - ופעל. "החלטתי שצריך לפעול", הוא שיחזר. "זינקתי מהכסא, תפסתי את ההגה וסובבתי אותו לצד ימין של הכביש. הוצאתי את המפתח מההצתה, והוא החל להאט". האוטובוס פגע במדרכה, קירטע מעט ולבסוף נעצר.

בשלב זה נכנס לפעולה תלמיד אחר, ג'וני ווד, שהוכשר במתן בעזרה ראשונה. "רצתי אל הנהג והתחלתי לעשות לו עיסוי לב", סיפר, "אבל ראיתי שהעיניים שלו מתגלגלות אחורה, והוא מתקשה יותר ויותר לנשום". תלמידים אחרים התקשרו בינתיים למוקד החירום, ועל האוטובוס עלה גם מורה שהחל לסייע. עד מהרה פונה הנהג לבית חולים. אף תלמיד לא נפגע באירוע.

עוד כמה אנשים שגילו תושייה במצבי לחץ:
ארה"ב: הטייס מת, אשתו בת ה-80 הנחיתה את המטוס
עם וודקה ושרוכים: כך התבצעה לידה מוצלחת בטיסה
צפו: פעוט סיני נפל לבאר - וחולץ בעזרת סמארטפון
צפו: ארבעה אוסטרלים חולצו ברגע האחרון מסירה טובעת
צפו: שוטר בסין מציל אישה רגע לפני שקפצה אל מותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully