וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שוטר בסין מציל אישה רגע לפני שקפצה אל מותה

האשה, שאחזה את בנה התינוק והחליטה לסיים את חייה כי סבלה "מבעיות משפחתיות", תועדה כשהיא שולחת רגלה לקפוץ מגשר בבייגי'נג. השוטר ומספר עוברי אורח מנעו ממנה לעשות כן

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

את המשמרת הזאת השוטר ג'ינהאי לא ישכח במהרה: זה קרה לפני כשבועיים בשעת צהריים עמוסה, בלב בייג'ינג. אישה, שתועדה על ידי מצלמות האבטחה המותקנות במקום, טיפסה על גשר גואנג יואה שבמזרח העיר, כשהיא נושאת עמה את בנה התינוק, במטרה לקפוץ משם אל הכביש הסואן ולשים קץ לחייה ולחיי ילדה.

המצלמות מתעדות את דקות החרדה העוברות על האישה, ואת הרגע בו חולף לידה שוטר מקומי, שמו קיאו ג'ינהאי, שהוזעק למקום, רכוב על אופנוע. בשלב הזה, החליטה כבר האישה לקפוץ, היא שלחה את רגלה הימנית מטה, אך אז הגיח מאחוריה ג'ינהאי ומשך אותה בחזרה לכיוון הכביש. בהמשך הגיעו למקום כמה תושבים שהבחינו במתרחש, עצרו את מכוניותיהם והצטרפו כדי לסייע.

האישה המשיכה לאחוז במעקה הבטיחות בחוזקה אך לאחר מאבק הצליחו השוטר והאנשים הנוספים שהגיעו למקום להוריד אותה אל הקרקע, והדרמה הסתיימה בשלום. מיד לאחר התקרית נלקחה האישה לחקירה, שם סיפרה לשוטרים כי סבלה מבעיות משפחתיות, ולכן ביקשה לסיים את חייה.

לקריאה נוספת
הכלה הסינית: נסתה להתאבד בשמלת כלה כי ארוסה ביטל החתונה
שוטר הציל קשיש שניות לפני שקפץ מגג בית האבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully