וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר הציל קשיש שניות לפני שקפץ מגג בית האבות

אלכס גקר

4.9.2010 / 14:35

השוטר אורן שון טיפס מעבר למעקה גג בית האבות ברעננה בו התגורר קשיש שהחליט לשים קץ לחייו, תפס אותו, והשיב אותו למקום בטוח תוך כדי מאבק. שון: "זו הייתה החלטה של שבריר שניה"

דיווח שהתקבל הבוקר (שבת) במוקד משטרה, על אדם בשנות ה- 60 המאוחרות לחייו, המאיים להתאבד בקפיצה מגג בניין בית האבות ברעננה בו מתגורר, הציל בסופו של דבר את חייו. רב סמל ראשון אורן שון, בן 38, היה השוטר הראשון שהגיע לזירת האירוע, ובצעד אמיץ הציל את האיש.

"הגעתי והתחלתי לטפס על גרם המדרגות לגג", סיפר רס"ר שון לוואלה! חדשות, "משהגעתי לגג, ראיתי את האיש, כשהוא כבר טיפס מעבר למעקה, ורק סנטימטרים ספורים מפרידים בינו לבין הנפילה". האיש לא הבחין עדיין בשון, והשוטר החליט "בהחלטה של שבריר שניה" כהגדרתו, לטפס על המעקה, תוך סיכון עצמי, ולנסות להציל את האיש.

שון שיחזר כי "התקדמתי לאט על קצה הגג, עד שהגעתי אליו. ברגע אחד תפסתי אותו וזרקתי את שנינו בחזרה לגג, מעבר למעקה". שון, שנפגע באורח קל בידו, ווידא כי לאיש לא נגרם נזק, ומסר אותו לטיפול רשויות בית הרווחה והנהלת בית האבות. הוא סיפר כי "גם אני נשארתי איתו, אנחנו יושבים כרגע באותו החדר ואני מנסה לעזור לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully