וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם וודקה ושרוכים: כך התבצעה לידה מוצלחת בטיסה

קתרין אוידו הייתה בשבוע 37 להריונה כשכרעה ללכת במטוס שהמריא מג'ורג'יה. למזלה על המטוס היה גניקולוג מוסמך ובאמצעות הוראותיו, וודקה ושרוכי נעליים יילדו אותה הנוסעים

קתרין אוידו הייתה בשבוע ה-37 להריונה כאשר ירדו לה המים בזמן שהייתה על מטוס שהמריא מאטלנטה, ג'ורג'יה. סוזן קרנס, דיילת ותיקה שהייתה על המטוס, סיפרה כי בכל 29 השנים בהן היא טסה, היא מעולם לא נתקלה בנוסעת שקיבלה צירים במהלך הטיסה ובכל זאת - היא הגיבה במהירות. "ראיתי אותה ולפי האופן שבוע רכנה קדימה ונאנקה פשוט ידעתי", אמרה קרנס ל-FOX NEWS. "שאלתי אותה – 'את מרגישה שירדו לך המים?' והיא ענתה בחיוב, אז ידעתי אנחנו עומדים ללדת על המטוס".

קרנס ניסתה לאתר רופא במטוס ולמרבה המזל ד"ר פטריק אוג'וקוו, גניקולוג ומיילד מסטוקברידג' שבג'ורג'יה, היה במקום והתנדב ליילד את התינוק. הלידה המאולתרת התבצעה בזכות מאמציהם של צוות נוסעים בעלי הכשרה רפואית אשר פיקחו על לחץ הדם של אוידו. נוסע אחד מדד את הפרשי הזמן בין הצירים ואחר חיטא את הכלים באמצעות וודקה.

כשהתינוק, ממין זכר, נולד, הרופא הנחה את הדיילת לחתוך את חבל הטבור באמצעות וודקה, מספריים ושרוכי נעליים אשר נתרמו על ידי אחד הנוסעים. אחר כך היא עטפה את התינוק בנייר עיתון ומגבות נייר עבות. "לקחתי את התינוק והרמתי אותו ואז הבחנתי שכולם מסתכלים עליי אז צעקתי 'זה בן' וכל המטוס פרץ במחיאות כפיים וצחוק", סיפרה קרנס.

רבע שעה אחרי הלידה ולאחר שהוסט המטוס ממסלולו הוא נחת בעיר דקר שבסנגל. אודיו, אשר הייתה אמורה ללדת ב-13 באפריל אבל קיבלה את אישור הרופא שלה לטוס במרץ, נלקחה מייד לבית חולים ביחד עם בנה. האב, גרג, היה בביתו שבקליפורניה כשאירעה הדרמה על המטוס והוא לא ראה עדיין את בנו. היום תטוס האם לארצות הברית אז יתקיים האיחוד המרגש של ההורים ובנם הבכור.

לקריאה נוספת
לידה על גלגלים: צילם את לידת בתו תוך כדי נהיגה
דרמה בביה"ח: עובדות טקסטיל יילדו אישה בקפיטרייה
שוטרים סייעו לאשת עבריין לשעבר שכרעה ללדת ברכב

  • עוד באותו נושא:
  • לידה
  • מטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully