וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בביה"ח: עובדות טקסטיל יילדו אישה בקפיטרייה

קובי דוד

5.1.2012 / 18:48

בסיור הבוקר, שמעו השתיים את זעקות האישה, שכרעה ללדת ברחבת המזנון. "זו חוויה של פעם בחיים, זה לא קורה כל יום בתפקיד שלנו", אמרו. האם והרך הנולד הועברו בשלום לידי הרופאים

את משמרת הבוקר של היום (חמישי) שתי עובדות הטקסטיל בבית החולים פוריה השוכן בטבריה לא ישכחו לעולם. בשעה שש בבוקר במהלך סיור שגרתי של שתי העובדות במחלקות בית החולים, הן הבחינו בצעקותיה של אישה בהריון שכרעה ללדת, בעוד שבעלה ניסה להוביל אותה אל חדר היולדות, אולם היא לא הצליחה ללכת.

בתושייה רבה מיהרו שתי העובדות אל האישה במטרה לעזור לה ולהובילה אל חדר הילדות באמצעות אלונקה או כיסא גלגלים, אך מסתבר שהיה כבר מאוחר, הרך הנולד ביקש לצאת אל אוויר העולם והאישה צרחה מכאבים.

שתי העובדות המסורות, רותם טבול ומירי טויטו, הבינו כי לא נותרה להן ברירה והן חייבות לילד את האישה. "זה היה בלתי ייאמן, אני עדיין לא מאמינה שזה קרה לי", סיפרה בהתרגשות טובול לוואלה! חדשות. "תוך שניות ספורות התחלנו לילד אותה ולהרגיע אותה, כל זה קורה בזמן שהיא עומדת ואנחנו מנסות להשכיב אותה על אלונקה כדי שיהיה לה יותר נוח. הלידה התרחשה ברחבת הקפיטריה של בית החולים שהפכה למספר דקות לחדר יולדות. בין כל ההיסטריה הצלחנו להוציא את הילד בריא ושלם. האמא הטרייה לא הפסיקה לבכות מרוב אושר".

לאחר שהלידה המאולתרת עברה בשלום, צוות הרופאים של חדר מיון העביר את האם אל חדר יולדות יחד עם הרך הנולד. "זו חוויה של פעם בחיים, דברים כאלה לא קורים כל יום ובייחוד בתפקיד שלנו כעובדות טקסטיל שלא מתעסקות בלידות במהלך שגרת היום", אמרה טובול. "לאחר שהאם התאוששה הלכנו לבקר אותה בחדר היולדות לאחל לה מזל טוב. היא בתגובה התרגשה והודתה לנו על השירות המסור", הוסיפה.

עוד על לידות דרמטיות
שוטרים סייעו לאשת עבריין לשעבר שכרעה ללדת ברכב
אמנות? ילדה תינוק מול קהל בגלריה בניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully