וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים סייעו לאשת עבריין לשעבר שכרעה ללדת ברכב

27.11.2011 / 16:44

חוויה מתקנת: נפתלי פרץ, עבריין לשעבר שהסתבך לא פעם עם המשטרה גילה כי שוטרים יכולים גם לסייע. בעת שאשתו כרעה ללדת ברכבם בכביש 6, הבהילו שוטרים את בני הזוג לביה"ח בניידת

כמי שבא מרקע עברייני, לנפתלי פרץ מאילת הייתה חוויה מעט שונה עם משטרת ישראל. אמש איבד פרץ את דרכו לבית החולים בכביש 6, בעת שאשתו ההרה חווה צירים מתקדמים במכונית המשפחתית. שוטרי סיור שהיו בפעילות שגרתית באזור הבחינו ברכב העומד בצד הדרך, מצאו בו את האישה הכורעת ללדת והעבירו אותה לבית החולים בעיר. "העבר שלי עם המשטרה לא טוב, וזה היה המפגש החיובי הראשון שלי עם שוטרים", סיפר היום (ראשון) בהתרגשות לוואלה! חדשות.

עבור בני הזוג נפתלי פרץ (46) ואילנית אזולאי (36), מדובר בלידה משותפת ראשונה. שניהם גרושים, כאשר לפרץ יש בן ולאזולאי שני בנים מנישואים קודמים. על אף שהם מתגוררים בעיר הדרומית, בחרו השניים ללדת במרכז הארץ, בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. "בשבועיים האחרונים התגוררנו אצל קרובי משפחה במגדל העמק. ידענו שכשתגיע השעה נוכל לעלות על כביש שש ולהגיע במהירות לפתח תקווה", סיפרו.

אתמול בערב בילו בני הזוג במסעדה בעפולה, כאשר אז החלה אזואלי לחוש בצירים מוקדם מהצפוי - בשבוע ה-35 להריונה. "מיהרנו לבית החולים העמק בעפולה, שם רצו לאשפז אותה. כמובן שהתנגדנו, כי רצינו להגיע לבילינסון. חתמתי על טופס שחרור ומיהרנו לצאת לדרך למרכז הארץ", סיפר. סמוך לחצות, במחלף אייל בכביש שש, הבין פרץ כי איבד את דרכו, "ביצעתי כמה פניות, ופתאום לא הבנתי היכן אני נמצא. לא ידעתי מה לעשות. עצרתי בצד הדרך והבחנתי בניידת. שאלתי בזהירות את השוטרים אם הם יכולים לכוון אותי לבית החולים הקרוב ביותר".

בניידת ישבו שוטר הסיור רס"ר משה תורכיה והמתנדבים דניאל מהרי ואייל לנדא מתחנת המשטרה בפתח תקווה, שהיו באותה שעה בפעילות שגרתית באזור. "השוטרים התחילו להסביר לי כיצד לנסוע, ואז שמעו את אילנית זועקת מכאבים. מיד הם הציעו לקחת אותה בניידת לבית החולים. הם שכנעו אותי בכך שאמרו לי, 'אתה לא יכול לנסוע באור אדום'. הם עזרו לה לעבור לניידת, ואז שניים מהם נסעו איתה והשלישי נסע איתי מאחור והראה לי את הדרך", סיפר. הניידת בה ישבה אילנית הגיעה לבית החולים בילינסון דקות ארוכות לפני פרץ. "כל הדרך הם החזיקו לה את היד, הרגיעו אותה והסבירו לה שתכף תגיע לחדר הלידה. הם גם המתינו איתה עד שהגעתי", שיתף פרץ.

את החוויה שעבר הוא כנראה לא ישכח. לדבריו, "אני נרקומן לשעבר. מגיל 18 בסמים והסתבכתי פעמים רבות עם המשטרה. אני נקי כבר 18 וחצי שנים, אך הטעם הרע משוטרים נשאר לי עד היום. אני עדיין המום, זאת הפעם הראשונה שנתקלתי בחוויה טובה איתם. אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל אנחנו מבקשים להודות לצוות משטרת פתח תקווה ולהביע את הערכתנו הרבה". כמו כן, סיפר פרץ כי כיום הוא מעסיק נגמלים מסמים בבית העסק הנמצא בבעלותו וכי הוא מעביר הרצאות לבני נוער בבתי ספר, על מנת להרחיק אותם מסמים.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully