וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידה על גלגלים: צילם את לידת בתו תוך כדי נהיגה

התינוקת של בני הזוג ראסל כנראה מאוד רצתה לצאת לעולם. צפו בתיעוד הלידה ברכב של הוריה, שצולם על ידי האב במהלך הנסיעה לבית החולים

זאכרי ראסל לא תיאר לעצמו שכך תראה הלידה של בתו הראשונה. אתמול (שלישי) ירדו המים לג'ניפר, אשתו ההרה, והזוג מיהר לבית החולים מנספילד בטקסס, ארצות הברית. הנסיעה, שהייתה אמורה לארוך כ-45 דקות נעצרה לאחר רבע שעה, כשהתינוקת של בני הזוג לא הצליחה להמתין והחליטה להיוולד במושב הרכב.

תוך כדי נהיגה, שלף האב הנרגש את מצלמת הוידאו שלו והחל לתעד את האירוע. "רק דאגתי להישאר על הכביש ולהצליח לתפוס צילומים של אשתי והתינוקת שלנו, העונה לשם וויילו", אמר זאכרי. "אני מופתע מכך הצלחתי לעשות זאת באופן מצוין".

רוב הנשים הכורעות ללדת מובהלות לחדר לידה בבית החולים, כבר בצירים הראשונים, כשלפניהן זמן רב עד הלידה, אך מומחים טוענים שלידה זריזה יכולה להפתיע גם את ההורים המנוסים ביותר. ג'ניפר, האם הטרייה, ציינה כי היא לחצה פעם אחת "והתינוקת פשוט יצאה, לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר".

"למרבית הנשים אכן יש מספיק זמן להתארגן ללידה, ואילו רק לאחוז אחד מהן יורדים המים עוד לפני הלידה", אמרה ד"ר מרג'ורי גרינפלד, מנהלת מחלקת יולדות וגניקולוגיה בבית חולים בקליבלנד. גרינפלד ציינה כי ישנן נשים שמופתעות מהלידה שלהן מכיוון שהן לא חשות בכאב בזמן הצירים. "כולם כל הזמן אומרים להן 'כואב כואב כואב', ואז אין להן מושג איך ציר אמור להרגיש", הוסיפה אך הדגישה כי מקרה זה הוא נדיר.

"למרות שבדרך כלל יש תאריך יעד ללידה, תינוקות יוצאים לאוויר העולם כשהם מוכנים, מה שלא בהכרח תואם את מוכנות ההורים", אמרה ד"ר גרינפלד ופירטה כמה פעולות חשובות שעל האם לבצע ברגע של לידה מהירה, שלא בבית החולים. "הדבר החשוב ביותר הוא לייבש את התינוק ולשים אותו כשעורו נוגע בעורך, ולאחר מכן יש להבהיל את האם והתינוק לבית החולים הקרוב ביותר".

עוד על לידות מפתיעות:
דרמה בביה"ח: עובדות טקסטיל יילדו אישה בקפיטרייה
שוטרים סייעו לאשת עבריין לשעבר שכרעה ללדת ברכב
בן 12 יילד את אחיו בקנדה: "למדתי מהטלוויזיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully