וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 12 יילד את אחיו בקנדה: "למדתי מהטלוויזיה"

גיילן אדוארדס בן ה-12 בסך הכל רצה לראות טלוויזיה בסתר כשחמק בלילה החוצה מחדרו - אך ההרפתקה הלילית הסתיימה בכך שיילד את אחיו הקטן, לאחר שאמו נתקפה בצירי לידה פתאומיים

הסיפור המוזר הזה התרחש בליל שישי האחרון בעיר קמבל ריבר שבמערב קנדה. דניאל אדוארדס, אם צעירה תושבת העיר שהייתה בחודשי הריונה האחרונים, סיפרה השבוע לאתר החדשות המקומי "טיימס קולוניסט" כי התעוררה בסביבות השעה 02:00 משנתה, וגילתה שראשו של התינוק כבר מבצבץ החוצה. "לא היו שום צירי לידה עד אותו רגע", אמרה. "ממש כלום". לדבריה, היא לא הייתה מסוגלת לקום מהמיטה או אפילו להגיע לטלפון, ורק הצליחה להסתובב על צדה - אז הבחינה באור המרצד של הטלוויזיה הדולקת בסלון. היא הבינה שמדובר בבנה הבכור, וקראה: "גיילן, אני זקוקה לך כאן".

"אמרתי לו, 'גיילן, בפעם הבאה שאני לוחצת, אני צריכה שתתפוס את התינוק בכתפיו ותמשוך אותו'", סיפרה האם. "הוא הגיב, ממש באינסטינקט, ועשה את מה שאמרתי. פשוט לא האמנתי. הוא תפס את התינוק, ניער אותו בעדינות מצד לצד, ושלף אותו אל המיטה". לדבריה, בהמשך הלך הילד למטבח, הביא מספריים וחתך את חבל הטבור, ואף סייע לאמו לסלק את השיליה. "הוא היה פשוט מדהים - עזר להניח את התינוק על הבטן שלי, ואז הביא שמיכה ועטף אותו. הוא פשוט ידע מה לעשות". לאחר הלידה התקשר גיילן לחברי המשפחה והזעיק אותם, כדי שייקחו את האם והוולד לבית החולים, שם אישרו כי שניהם בריאים לחלוטין.

גיילן עצמו, שאמור להתחיל בקרוב את לימודיו בכיתה ז', הסביר כי את כל מה שעשה באותו לילה, למד מצפייה בטלוויזיה ומקריאה בספרי רפואה של אמו. "ידעתי שהיא אמורה ללדת בכל רגע", אמר, "ואז באותו לילה, אמרתי לעצמי, 'איזה קטע - זה באמת קורה!'. אבל אחר כך הייתי די רגוע ומפוקס. זה די הפתיע אותי".

בניסיון להסביר את התפקוד המרשים של בנה, אישרה גם דניאל כי הוא "תמיד היא סקרן לגבי האופן שבו דברים עובדים, וקרא הרבה ספרים. יש לנו משפחה מאוד פתוחה וכנה, וכששואלים אותי שאלות, אני עונה". ובכל זאת, לדבריה, היא המומה מקור הרוח שהוא הפגין במקום בו רבים היו נכנסים לפאניקה: "הוא פשוט בחור קטן ומדהים".

  • עוד באותו נושא:
  • קנדה
  • לידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully