וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: החשוד האירני הובא למעבדת הנפץ - והכחיש

לדברי המשטרה, מוחמד חזאי האירני הודה בהיכרות עם שותפיו, אך הכחיש קשר לפיצוצים. עוד מהחקירה: התגלה אופנוע של החוליה; חיפושים אחר חבר חמישי - שייתכן כי היה "המהנדס"

רויטרס

משטרת תאילנד הציגה היום (שני) לראווה שוב את מוחמד חזאי, האירני שנעצר בשדה התעופה של בנגקוק, החשוד במעורבות בסדרת הפיצוצים בעיר ביום שלישי שעבר. חזאי נלקח על ידי השוטרים למקום הפיצוצים ברחוב סוחומוויט ולדירה בה התגורר עם שותפיו, ששימשה לפי החשדות כמעבדת נפץ. לאחר מכן נלקח לדיון נוסף בעניינו בבית המשפט. במשטרה אמרו היום שהוא מסרב להודות כי היה לו כל חלק בגרימת הפיצוצים, שאחד מהם הביא לקטיעת רגליו של שותפו, סעיד מוראדי.

נציג המשטרה, פנסירי פראפוואט, אמר בבית המשפט כי חזאי הסכים להודות שהוא מכיר את החשודים האחרים וכי שכר בית יחד עמם - אך בכך הסתיימו הודאותיו. "החשוד הכחיש חלקית את מעורבותו במהלך החקירה", הסביר קצין המשטרה. "המשטרה אספה את כל הראיות הרלוונטיות להמשך החקירה".

טרור גלובלי - כותרות אחרונות:
המטה ללוחמה בטרור: "צפויים נסיונות פיגוע נוספים בעולם"
צפו: החשודים האירנים בילו עם נערות ליווי בתאילנד
תאילנד: "תוגברה האבטחה בנמלי תעופה בשל מידע מישראל"
החקירה חשפה: קשר ישיר בין הפיגועים בהודו ובתאילנד

מוחמד חזאי, אחד החשודים בחברות בחוליית הטרור האירנית בתאילנד, נלקח על ידי שוטרים לזירת הפיצוצים בבנגקוק, 20 בפברואר 2012. רויטרס
חזאי מובא למקום הפיצוצים, היום/רויטרס

בתוך כך, בימים האחרונים נחשפו פרטים נוספים על חוליית הטרור האירנית שנחשפה בבנגקוק, בה היו חברים, לצד חזאי ומוראדי, גם מסעוד סדקאת-זאדה, העצור במלזיה, ואשה בשם ליילה רוחאני שככל הנראה שכרה עבורם את הדירה, והצליחה להימלט בחזרה לאירן.

לצד זאת, בסוף השבוע האחרון אישרה המשטרה כי היא מחפשת אחר חשוד נוסף, חמישי, שתועד גם הוא על ידי מצלמות אבטחה. הוא זוהה על ידי המשטרה בשם נורוזי שייאן עלי אכבר, בן 57. לפי אחד החשדות שהופיעו בתקשורת התאילנדית, מדובר ב"מהנדס" שטיפל בחומרי הנפץ של ההתארגנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
האתר "בנגקוק פוסט" מדווח על מציאת אופנוע שהיה בשימוש חוליית הטרור האירנית, 18 בפברואר 2012. רויטרס
ה"בנגקוק פוסט" מדווח על מציאת האופנוע/רויטרס

לצד זאת, דיווח בשבת ה"בנגקוק פוסט" גם כי סמוך לדירה בה התגוררו חברי החוליה, ברחוב סוחומוויט 71 בבנגקוק, נמצא אופנוע "הונדה" ששימש אותם - לא ברור בדיוק לאיזו מטרה, אם כי החוקרים העלו את האפשרות כי היה מיועד לשמש בביצוע פיגועים, ייתכן כ"אופנוע-נפץ". החקירה העלתה כי את האופנוע רכז סדקאת-זאדה בסכום של 26,400 באהט, ועדי ראייה דיווחו כי השלושה נצפו רוכבים עליו בסידוריהם בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully