וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: "הסינדרלה מרומניה" נקנתה ושימשה כשפחה

משפחה לונדונית קנתה את הילדה מרומניה כדי שתנקה את הבית ותשמור על הילדים - והתעללו בה. המקרה המזעזע נחשף על ידי אדם נוסף שנכלא בבית, נאנס והוכה, אך הצליח להימלט

סערה פרצה בבריטניה בעקבות חשיפת פרשת התעללות בילדה בת 7, שזכתה בתקשורת הבריטית לכינוי "הסינדרלה מרומניה", שנמכרה על ידי אמה למשפחה המתגוררת בלונדון. בני הזוג שקנו את הילדה - אזרחים רומנים אף הם - אילצו אותה לבצע מטלות בבית, לשמור על ילדיהם ולקבץ נדבות ברחובות לונדון.

הפרטים התבררו במהלך משפטם של בני הזוג, המתגוררים בדרום לונדון, אאורל זלטה (46) ואשתו אלכסנדרה אויה (43). לפי כתב האישום, בני הזוג התעללו בילדה, ששמה נאסר לפרסום מטבע הדברים, עקרו שמונה משיניה ומנעו ממנה תנאי מחייה בסיסיים. "ילדותה נמנעה ממנה והיא אולצה לעבוד, לנקות ולהחליף חיתולים. היא לא נרשמה לבית הספר ולא קיבלה טיפול רפואי. לא הייתה לה מיטה והיא ישנה על הרצפה", סיפר התובע במשפט.

בני המשפחה מכחישים את כל ההאשמות

הפרשה נחשפה על ידי אדם בן 53, גם הוא מהגר רומני, אשר לפי כתב האישום הוחזק גם הוא כאסיר בביתם של הזוג, הצליח לברוח ולהתלונן במשטרה. הוא סיפר שהוחזק כשבוי, הוכה ואף נאנס על ידי ילדיהם של בני הזוג. האדם, חשמלאי במקצועו, הובא גם הוא מרומניה ואולץ תחת איומים לאסוף גרוטאות מתכת ולגנוב ממחסנים תעשייתיים. בני הזוג, ובניהם בני ה-23 וה-25, כלאו את האדם במחסן, אנסו אותו וכפו עליו את רצונם תוך מניעת אוכל כאשר לא מילא אחר הוראותיהם.

בין היתר, האחים נאשמים שאנסו אותו כעונש על כך שביקש אוכל במהלך מסיבה שערכו לכבוד השנה החדשה. האח הבכור מבין השניים מואשם גם בדקירת ידיו של האדם עם סכין ובריסוק אגודלו עם פטיש. לאחר שהצליח לברוח, הוא סיפר באמצעות מתורגמן על הכליאה ועל התעללות בו ובילדה. "אני יכול לומר שהם התייחסו אליה כאל חיה, אבל זה יהיה עלבון לחיות", העיד.

רשימת העבירות הסופית בהן מואשמים בני המשפחה כוללת תקיפה של הילדה והזנחתה, וכן תקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפה מינית, אונס וכליאה של האדם והילדה. אב המשפחה מואשם גם בהכאת האדם ובעקירת שיניו באמצעות פלייר, אולם בני המשפחה מכחישים באמצעות עורכי דינם את כל ההאשמות.

עוד בנושא:
יוזף פריצל הורשע ברצח ונידון למאסר עולם
"פריצל מקלקיליה" איים על בתו: "אכניס אותך להיריון"
10 שנות מאסר נגזרו על "פריצל הפולני"
פריצל האיטלקי התעלל ואנס את בתו
עדות: כך נלכד "פריצל האמריקאי"
גם לקולומביה יש פריצל משלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully