וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שנות מאסר נגזרו על "פריצל הפולני"

גבר פולני כלא את בתו במשך 6 שנים, אנס אותה פעמים רבות הביא עמה שני ילדים לעולם, ונטש אותם. בבית המשפט טען: "היחסים עם בתי היו תוצאה של רצון הדדי"

בית המשפט בפולין דן היום (חמישי) גבר בן 47 לעשר שנות מאסר, לאחר שנמצא אשם בכליאת בתו למשך שש שנים, בהן אנס אותה פעמים רבות. במהלך המשפט התברר כי הבת ילדה לאביה שני ילדים והוא אילץ אותה לנטוש אותם בבית החולים.

המשפט התנהל בדלתיים סגורות בכדי להגן על הבת, כיום בת 23 ועל שאר בני המשפחה. דוברת בית המשפט הפולני של העיר ביאליסטוק אמרה כי קז'ישטוף ברטושוק נמצא אשם באונס קטינה ובהתעללות פיזית ונפשית בבתו ובבני משפחה נוספים. התביעה במשפט ביקשה לגזור עליו עונש מאסר של 15 שנים, וטענה כי הוא "הפעיל אלימות ואכזריות יוצאות דופן".

על פי התביעה, "ברטושוק איים להרוג את בתו ולספר לאנשים כי היא זו שהכריחה אותו לקיים איתה יחסי מין". למרות דברים אלו, השופטים סברו כי הוא לא הפעיל אלימות כלפי בתו, אבל העריכו כי היא פחדה מאיומיו ונכנעה לו ללא שהתנגדה.

הנאשם הודה כי קיים יחסי מין עם בתו, אבל טען שוב ושוב כי לא כפה עליה דבר והיחסים ביניהם היו תוצאה של רצון הדדי. כמו כן הוא הודיע כי הוא מתכוון לערער על חומרת העונש.

משפטו של ברטושוק החל בחודש מרץ בשנה שעברה, במקביל למשפטו של יוזף פריצל האוסטרי, שהורשע בכליאתה ואינוסה של בתו במשך 24 שנים, עמה הביא 7 ילדים לעולם. בתקשורת הפולנית זכה ברטושוק לכינוי "פריצל הפולני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully