וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות: כך נלכד "פריצל האמריקאי"

30.8.2009 / 20:11

קצינות הביטחון באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה מספרות כיצד סייעו לחשיפת תעלומת כליאתה של ג'ייסי לי דוגארד, שלפי החשד נחטפה בידי פיליפ גארידו והוחזקה בביתו במשך 18 שנה

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: איילת שולמן)

פרשת "פריצל האמריקאי" ממשיכה להסעיר את ארצות הברית והעולם: היום (ראשון) נחשף כיצד התאפשרה לכידתו של פיליפ גארידו (59), הנאשם בחטיפת הילדה בת ה-11 ג'ייסי לי דוגארד והבחזקתה במשך 18 שנה בביתו.

לפי העדויות, בשבוע שעבר ניסה גארידו להיכנס לקמפוס אוניברסיטת ברקלי בקליפורניה עם שתי ילדות, במטרה לחלק במקום חומר תעמולה דתי. קצינות הביטחון במקום הבחינו בהתנהגות חשודה מצדו כלפי הילדות שליוו אותו, ולאחר שעיכבו אותו לתשאול ובדקו את הרקע שלו, גילו שהוא בהשגחת קצין מבחן והודיעו לקצין. למחרת התבקש גארידו להופיע לפני קצין המבחן שלו, ולפגישה זו הגיע עם ג'ייסי לי דוגארד, ושתי בנותיה. דוגארד הציגה את עצמה כאליסה, אשתו. במהלך התשאול הודה גארידו בחטיפתה.

"הרגשתי לא בנוח כשראיתי את הילדות. היה משהו מוזר בהן", סיפרה ליסה קמפבל , קצינת הביטחון באוניברסיטת ברקלי. מה שהטריד אותי הוא התגובות שלהן, או ליתר דיוק היעדר התגובות". "ערכתי בדיקת שמות במחשב ושמו של גארידו הופיע כמשוחרר בערבות בגין אונס וחטיפה. לאחר מכן יצרתי קשר עם קצין המבחן שלו", סיפרה הקבט"ית אליסון ג'ייקובס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully