וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריצל מקלקיליה" איים על בתו: "אכניס אותך להיריון"

יהושע בריינר

25.1.2012 / 18:07

מחר תערוך המשטרה עימות בין הצעירה, שעל פי החשד נכלאה במשך 9 שנים במקלחון בקלקיליה, לבין אביה - החשוד בכליאה. "החשוד הפך את חיי בתו לבלתי נסבלים", אמרו במשטרה

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: אמיר קוטיגרו)

המשטרה צפויה לערוך מחר (רביעי) עימות בין הצעירה בת ה-21, שעל פי החשד נכלאה במשך תשע שנים בחדר שירותים בקלקיליה, לבין אביה, שעל פי החשד היה זה שכלא אותה מאז הייתה בת 12. היום (רביעי) האריך בית משפט השלום בפתח תקוה את מעצרו של האב שזכה לכינוי "פריצל מקלקיליה", וכן את מעצרו של בת זוגתו ואימה החורגת של הצעירה, שעל פי החשד הייתה שותפה מלאה לכליאה ואף עודדה את בן זוגה, על פי החשד, לנעול אותה במקלחון.

מחומרי חקירה חדשים שנחשפו היום עולה כי האב עודד את בתו להתאבד. על פי חקירת שוטרי מחוז ש"י, בשיתוף עם המשטרה הפלסטינית, שחלק מפרטיה נחשפו בבית המשפט, איים האב כי יכניס אותה להיריון וכי "ישלח אליה רעולי פנים". בנוסף לכך, אף הציע לה האב להתאבד מכיוון ש"כך יהיה טוב לכולם", כדברי בתו בתלונתה. בהמשך אף מסר לה סכין גילוח על מנת לדרבן את בתו לשלוח יד בנפשה.

"החשוד החליט לנקוט צעדים בלתי אנושיים כלפי בתו מנישואיו הראשונים והפך את חייה לבלתי נסבלים", אומרים במשטרה, "חומר הראיות מזעזע ומדבר בעד עצמו". עוד עולה כי על מנת לשדר "עסקים כרגיל" דאג האב להוציא את בתו מחדר המקלחת שם שהתה, על מנת שתכין קפה לאורחים שהגיעו לבית האב. כעת מצויה הבת בבית אמה הביולוגית ברמאללה, שם היא מתאוששת מהאירועים ובימים האחרונים מסרה גרסה נוספת למשטרה. חקירת המשטרה מתבצעת בסיוע המנהל האזרחי, ומחר צפויה הבת לפגוש את אביה בחדר החקירות ולהתעמת עמו ועם בת זוגתו, זאת על אף מצבה הנפשי הקשה.

בדיון טען סנגורו של החשוד המרכזי, עו"ד גיא עין צבי מהסנגוריה הציבורית, כי אין ראיות לחיזוק גרסת הבת. "פרט לתלונתה אין ראיות חיצוניות התומכות בגרסתה", אמר בדיון, "ישנם גורמים אינטרסנטיים שמנסים להשחיר את פניו של מרשי".

עוד על "פריצל בקלקיליה":
אב מקלקיליה כלא את בתו באמבטיה במשך 9 שנים
האב שכלא את בתו 9 שנים בקלקיליה עצור בישראל
הזוג מקלקיליה כלא הילדה כי ”הפריעה להם להתייחד”

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully