וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג מקלקיליה כלא הילדה כי "הפריעה להם להתייחד"

יהושע בריינר

23.1.2012 / 18:38

כך עולה מחומרי החקירה של האב החשוד שכלא את בתו במשך 9 שנים בשירותים בביתם. גם זוגתו נעצרה בחשד שסייעה לכליאה. עוד עולה כי הילדה שוחררה בחצות מדי יום כדי לנקות הבית

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכה: יותם בן-דוד)

"אודה על האמת, שנים אני בתפקידי והזדעזעתי למקרא הראיות בתיק" - כך כתבה היום (שני) השופטת ריקי שמולביץ' בהארכת מעצרה של זוגתו של החשוד שכלא את בתו במשך תשע שנים בחדר השירותים בביתם בקלקיליה. הבוקר נעצרה זוגתו בת ה-45 של חסן מלחם, שאיננה אמה של הצעירה, בחשד שישתפה עמו פעולה בכליאת בתו. פרטים חדשים ומזעזעים נחשפו היום עם המשך החקירה, ממנה עולה כי האב כלא את בתו מכיוון שהפריעה לו להתייחד עם בת זוגו.

לדברי המשטרה, בני הזוג טענו בחקירתם כי מכיוון שלא היה מספיק מקום בדירתם והם רצו להתייחד, הם נעלו את הבת מאז הייתה בת 12 מדי יום מהבוקר עד חצות. עוד עולה מחומרי החקירה כי בחצות שחררו את הנערה ממקום כליאתה, זאת על מנת שתנקה את הבית ותכבס את בגדיהם. כמו כן, התגלה כי הילדה ניזונה במשך כל השנים הללו מפיתה ושמן זית ליום בלבד.

הארכת מעצר לאב ובת זוגתו מקלקיליה החשודים בהתעללות בביתם, שנכלאה על ידם 9 שנים, ינואר 2012. קובי אליהו
בת זוגו של האב, היום בבית המשפט/קובי אליהו

אתמול לפנות בוקר הוסגר האב לישראל לאחר שהמשטרה הפלסטינית עצרה אותו בקלקיליה. זאת משום שהוא בעל אזרחות ישראלית ורשום כתושב הכפר ברא שליד כפר קאסם. מאז נחשפה הפרשה, חוקרי משטרת מחוז ש"י מקיימים חקירה משותפת עם המשטרה הפלסטינית והמנהל האזרחי ואוספים עדויות של בני משפחה, שהיו אלה שהתלוננו על כליאתה של הילדה למשטרה הפלסטינית.

עוה"ד: הבת מרעיפה שבחים נגד אמה החורגת

השוטרים שהגיעו לדירה של החשודים, שמעו זעקות מחדר האמבטיה ופרצו את הדלת. כשנכנסו, גילו את הצעירה הפלסטינית שסיפרה להם שהיא לא יצאה מהחדר, בו מזרן ושמיכה בלבד, משנת 2003. הצעירה שוחררה והגישה תלונה במשטרה הפלסטינית שהועברה למנהלת התיאום והקישור הישראלית בקלקיליה, מה שהביא להסגרתו של האב. מחקירתו במשטרה הפלסטינית עולה כי חסן אינו מוכר לרשויות החוק. לדבריו, הוא מעולם לא שמע מבתו כי אי פעם פגע בה או התעלל בה, אולם במשטרה חושדים כי הוא דווקא כן נהג לעשות כך.

איהאב ג'לג'ולי, עורך דינה של חנאן מלחם, בת זוגו של אביה של הנערה, היום כבר בת 21, טען בבית המשפט כי הבת כלל לא התלוננה נגד מרשתו והיא אף מספרת עליה "שבחים" לטענת החשודה. כמו כן, נטען כי מכיוון שהמעשים לא בוצעו בשטח ישראל אין לבית המשפט בארץ סמכות לדון בהם, אך כאמור שני בני הזוג הם אזרחי ישראל ועל כן החקירה הופקדה בידי המשטרה בארץ. מעצרה הוארך ביממה, ואילו מעצרו של בן זוגה הוארך במוצאי שבת בארבעה ימים.

עוד באותו נושא:
האב שכלא את בתו 9 שנים בקלקיליה עצור בישראל
אב מקלקיליה כלא את בתו באמבטיה במשך 9 שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully