וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לקולומביה יש פריצל משלה

29.3.2009 / 4:42

ארסיביו אלוורז מואשם כי אנס את בתו מאז שהיתה בת 10. כתוצאה ממעשיו נולדו לשניים 8 ילדים. "אני חף מפשע, היא לא בתי הביולוגית"

קולומביה סוערת בעקבות פרשת גילוי עריות. ארסיביו אלוורז, בן 58 תושב העיר מריקוויטה, מואשם כי התעלל מינית בבתו מאז היתה בת עשר וכתוצאה ממעשיו היא ילדה לו שמונה ילדים. אלוורז נעצר אמש (שבת) ושמונת הילדים - שלושה בנים וחמש בנות, נלקחו ממנו על ידי רשויות המדינה. אלוורז הועבר לכלא כשהוא מוקף בחיילים המגנים עליו מפני המון זועם שניסה לעשות בו שפטים.

לטענת בתו של אלוורז, אלבה נידיה אלוורז, כיום בת 35, אביה התעלל בה מאז שהיתה בת עשר. אלוורז עצמו טען בבית המשפט כי הוא חף מפשע מכיוון שנידיה היא כלל לא בתו הביולוגית. " אימצתי אותה", אמר אלוורז לשופט. "שנינו הסכמנו כי נקיים מערכת יחסים רומנטית. אהבנו אחד את השני אבל היא לא בתי הביולוגית". אמר אלוורז.

נידיה, שאמה מתה כאשר היתה בת חמש, סיפרה בראיון לעיתון המקומי כי ההחלטה להתלונן על אביה התקבלה לאחר שהכומר שלה שכנע אותה לעשות כך. "קיבלתי את ההחלטה על פי רצונו של האל, זאת בעקבות עזרתו של הכומר שהתפלל עבורי פעמים רבות". לטענתה, "התפילות הן שנתנו לי את הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully