וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "11 נשים ממתינות לי מחוץ לחדר"

על רקע פתיחת משפטם של 8 אנשים המואשמים בשידול נשים להגיע למסיבות החשק של ברלוסקוני, נחשפו תמלולי שיחות של ראש הממשלה, שגרמו לסערה בארץ המגף . "אני ראש ממשלה בזמני הפנוי"

התקשורת האיטלקית פרסמה היום (שבת) תמלולי שיחות שערורייתיים של ראש הממשלה סילביו ברלוסקוני, על רקע פתיחת משפטם של שמונה אנשים הנאשמים ששידלו נשים להגיע למסיבות החשק של ברלוסקוני, מסיבות "הבונגה-בונגה", ולקיים עימו יחסי מין, בתואנה שיזכו במשרות נחשקות או בטובות הנאה כאלה ואחרות.

משפטם של השמונה נפתח ביום חמישי האחרון, ומאז פתיחתו מוצפת העיתונות בארץ המגף בחשיפות חדשות אודות הנשים המעורבות בפרשה ואורח חייו של ברלוסקוני, שבעצמו עומד למשפט באשמת שידול קטינה לקיים עימו יחסי מין בתשלום. לפי החשדות, במסיבות אלו התארחו עשרות נערות ליווי שסיפקו שירותי מין מגוונים לברלוסקוני ולאורחיו.

בתמלילי אחת השיחות שהובאו, ברלוסקוני מצוטט לכאורה כמי שאמר לאיש העסקים איטלקי ג'יאמפולו טרנטיני ש-11 נשים ממתינות מחוץ לחדרו, אבל הוא "עשה" רק שמונה מתוכן. "אי אפשר 'לעשות' את כולן", אמר ראש הממשלה האיטלקי בשיחה שהתקיימה בינואר 2009. בשיחה אחרת הוא מצוטט באומרו שהוא: "ראש ממשלה בזמנו הפנוי". טרנטיני עצמו נקרא לתת עדות במשפט, לאחר שהתעוררו חשדות שקיבל "דמי שתיקה" מברלוסקוני, על מנת שלא יספר את הידוע לו בפרשה ולשקר בחקירתו.

מדובר במבוכה נוספת לראש ממשלת איטליה, המנסה להתמודד בימים אלה גם עם הצרות הפוקדות את הכלכלה האיטלקית. במשפטו שלו, ברלוסקוני בן ה-74 מואשם כי קיים יחסי מין תמורת תשלום - ב-13 הזדמנויות שונות - עם רקדנית הבטן ממוצא מרוקאי קארימה אל-מהרוג ("רובי רובקורי"), אליה התוודע במהלך מסיבות החשק שנערכו במעונותיו. בניגוד ליתר חברותיו הצעירות של ראש הממשלה, רובקורי הייתה אז עדיין בת 17 בלבד - ושידול קטינה לזנות הוא עבירה שדינה 15 שנות מאסר באיטליה. אם ייגזר עליו עונש של למעלה מחמש שנות מאסר, הוא יהיה מנוע מכהונה במשרה ציבורית לשארית חייו.

עוד על מעלליו של ברלוסקוני:
ברלוסקוני הראה לנתניהו מאיפה בא ה"בונגה בונגה"
עדות מהווילה: משחקי המין של ברלוסקוני והפסל
החל משפט ברלוסקוני, ש"מקווה שלא יהיה בלגן"
בבית של סילביו: כך נראית מסיבת "בונגה בונגה"
התביעה: ברלוסקוני שכב עם קטינה 13 פעמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully