וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה: ברלוסקוני שכב עם קטינה 13 פעמים

מסמכים שהגישה התביעה באיטליה, המבקשת להעמיד לדין 3 מעוזריו של ראש הממשלה ההולל, חושפים פרטים נוספים על מסיבות החשק שארגנו עבורו ועל יחסיו עם הרקדנית "רובי" שהייתה בת 17

מעידה חד פעמית? לא ממש. 13 פעמים לפחות שילם סילביו ברלוסקוני עבור סקס עם קטינה - כך עולה ממסמך חדש שנחשף אמש (שלישי) על ידי התביעה באיטליה, ומגלה פרטים חדשים על מעכת היחסים בין ראש ממשלת איטליה לרקדנית הבטן ממוצא מרוקאי קארימה אל-מהרוג ("רובי רובקורי"), שהייתה בת 17 באותו זמן. ב-6 באפריל ייפתח משפטו של ברלוסקוני, המואשם בשידול קטינה לזנות.

הפרטים נחשפו במסמך שהגישה התביעה בדיון בעניינם של שלושה מאנשיו של ברלוסקוני - אמיליו פדה, ל?ל?ה מור?ה וניקול מינטי - אותם היא מבקשת להאשים בשידול זונות עבורו. בין היתר, איתרו השלושה את הצעירות והסבירו להן על נהלי התשלום - בכסף או במתנות. מינטי, טכנאית שיניים שברלוסקוני הפך לחברת פרלמנט, היא זו שאירגנה את החשפניות ונערות הליווי שהשתתפו במסיבות החשק במעונותיו של ראש הממשלה בן ה-74, שפרטיהן כבר נחשפו בהרחבה.

ברלוסקוני, כמו גם אל-מהרוג, מכחישים כי קיימו יחסי מין, והנערה טענה כי הכספים שקיבלה מראש הממשלה היו "מתנה". מלבדה, מוזכרות במסמך עוד 32 צעירות אחרות ששלושת העוזרים "גייסו" למסיבותיו של ברלוסקוני. כעת צריך השופט להחליט אם גם שלושת העוזרים יעמדו לדין, במשפט נפרד.

ניקול מינטי, שלפי החשד ארגנה מופעי סקס עבור סילביו ברלוסקוני, בישיבת הפרלמנט המחוזי של לומברדיה. רויטרס
אירגנה את הנערות למסיבות החשק. ניקול מינטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully