וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני רגוע: "משפט? אני לא מודאג כלל"

בהודעה ראשונה מאז ההחלטה להעמידו לדין על שידול קטינה לזנות, הסכים ראש ממשלת איטליה להתייחס לעניין בקצרה: "בשם אהבתי לארצי, לא אדבר על זה. אומר רק כי איני מודאג כלל"

משפט? אישומים הנושאים 15 שנות מאסר? קטן עליו. ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, הבהיר היום (רביעי) כי "אינו מודאג" מההחלטה להעמידו לדין באשמת שידול קטינה לזנות וניצול לרעה של סמכויותיו. בהודעה ראשונה מאז ההחלטה, אמר ברלוסקוני לעיתונאים: "בשם אהבתי לארצי, לא אדבר על זה. אומר רק כי איני מודאג כלל".

עוד הוסיף ברלוסקוני כי הוא צופה להגדיל בקרוב את הרוב הפרלמנטרי שממנו נהנית ממשלתו, ושהקדמת הבחירות, המתוכננות ל-2013, אינה עומדות כלל על הפרק למרות השערורייה.

אתמול הודיעה שופטת בית המשפט במילאנו, כריסטינה די צ'נסו, כי משפטו של ברלוסקוני ייפתח ב-6 באפריל, בפני הרכב של שלוש שופטות. לפי החשדות נגדו, שהתפרסמו כבר בפרוטרוט בכלי התקשורת בשבועות האחרונים, ברלוסקוני קיים יחסי מין בתשלום עם רקדנית הבטן ממוצא מרוקאי קארימה אל-מהרוג, כשהייתה בת 17 בלבד, במהלך אחת המסיבות שאירח במעונו בעיר. לפי הפרטים העסיסיים שהודלפו לתקשורת, מדובר היה רק במסיבה אחת מתוך רבות שנערכו במעונותיו של ברלוסקוני, וכללו מגוון סוגים של "בידור למבוגרים": נערות ליווי, חשפניות ומופעי סקס.

הדוגמנית המרוקאית-איטלקייה בת ה-17 "רובי" קארימה אל-מהרוג, שסילביו ברלוסקטני חשוד בשידולה לזנות. רויטרס
7,000 אירו "במתנה". קארימה אל-מהרוג/רויטרס

איל התקשורת המיליארדר בן ה-74, המכהן לסירוגין כראש ממשלת איטליה מאז שנות ה-90 מטעם מפלגת הימין, כבר עמד לדין בגין עבירות עסקיות שונות, אך זו הפעם הראשונה שהוא מואשם בעבירות מין. לצד זאת, הוא מואשם גם בניצול לרעה של סמכויותיו, בכך שהפעיל לחץ על המשטרה לשחרר את אל-מהרוג (המכונה "רובי רובקורי" - "רובי גונבת הלבבות"), כשנעצרה בגלל גניבת 3,000 אירו - משום שחשש שיחסיהם ייחשפו.

הן ברלוסקוני והן אל-מהרוג הכחישו בפומבי כי קיימו יחסי מין, אם כי הרקדנית הודתה כי קיבלה מראש הממשלה סכום של 7,000 אירו בפגישתם הראשונה, לדבריה, "במתנה". מבקריו של ברלוסקוני טוענים כי הופעל על אל-מהרוג לחץ כדי לשקר. רשויות התביעה טוענות כי בידיהן חומרי חקירה מוצקים, ובהם שעות של הקלטות שיחות טלפון המוכיחות את האישומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully