וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות מהווילה: משחקי המין של ברלוסקוני והפסל

2 צעירות שהשתתפו במסיבות ה"בונגה בונגה" של ר"מ איטליה העידו כי הזדעזעו כל כך ממה שראו, שדרשו ללכת הביתה. עוזרו של ברלוסקוני השיב להן: "אין בעיה, אבל תשכחו מעבודה בטלוויזיה"

דמיינו את הסצינה הבאה. המקום: וילה סן מרטינו שבפאתי מילאנו. הזמן: 22 באוגוסט 2010, לפנות בוקר. האירוע: מסיבה. ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, שולף פסל של אל הפריון היווני, פריאפוס, הידוע בעיקר בזכות מימדיו הבלתי פרופורציונליים בעליל של איבר מאוד מסוים בגופו. הוא עובר בין הבחורות הצעירות הנוכחות במקום, ומבקש מהן לנשק את הפסל, לקול צחקוקן. "האם אתן מוכנות לקצת בונגה-בונגה?", הוא שואל. "כן!", משיבות הצעירות במקהלה.

מאחורי התיאור הזה - ללא ספק אחד הצבעוניים שפורסמו עד כה מאז התפוצצה פרשת "בונגה בונגה", שבגינה עומד כעת ברלוסקוני לדין על שידול קטינה לזנות - עומדת קיארה דנסה, אחת הצעירות שהשתתפו במסיבה. היא וצעירה נוספת, אמברה בטילאנה, היו כה המומות ופגועות מההתרחשויות באותו ערב, עד שביקשו שייקחו אותן הביתה לאלתר. לדבריהן, אחד מעוזריו של ברלוסקוני השיב להן: "אין בעיה, אתן יכולות ללכת - אבל תשכחו מכרטיס כניסה לתחרות 'מיס איטליה' או מעבודה כחזאיות בטלוויזיה".

אתמול (רביעי) הודלפו לתקשורת באיטליה עדויותיהן של דנסה ובטילאנה. שתי הצעירות החליטו לספר לרשויות על חוויותיהן ולספק ראיות לתיק נגד ברלוסקוני כדי לטהר את שמן - לאחר שבכפרי מגוריהן בפיאמונטה שבצפון מערב המדינה יצא להן שם של "נערות ליווי" בעקבות השתתפותן במסיבה.

ברלוסקוני רמז: לא אתמודד ב-2013, שר המשפטים יירש אותי

השתיים סיפרו כי "גויסו" למסיבה על ידי אמיליו פדה בן ה-79, מנחה טלוויזיה באחד הערוצים השייכים לברלוסקוני, שהבחין בהן בתחרות יופי מקומית והציע להן עבודה כחזאיות תמורת משכורת של 5,000 אירו בשבוע. פדה הוא אחד משלושה מעוזריו של ברלוסקוני שנגדם מתנהלת חקירה בחשד ששימשו עבורו כסרסורים.

השתיים סיפרו לחוקריהן כי במסיבה המדוברת השתתפו כ-12 נשים צעירות, אותן כינה ברלוסקוני בן ה-74 "התינוקות שלי". לדבריהן, לאחר סיום ארוחת הערב החלו הנערות לרקוד, להתפשט וללטף את ברלוסקוני ופדה ב"מקומות אינטימיים". ברלוסקוני, לדבריהן, סיפר בדיחות גסות ושר שירים. בשלב זה התרחשה הסצינה עם הפסל, ולאחר מכן נלקחו הנערות לחדר סמוך, שבו הייתה במה עם מוט לריקודים אירוטיים, ועליה צעירה שאחזה בשוט. "ברלוסקוני ופדה אמרו לבנות, 'קדימה, תתפשטו ותרקדו'", סיפרה דנסה. "היינו פשוט מבועתות".

בתוך כך, מתברר היום כי ברלוסקוני ככל הנראה אינו מתכוון להתמודד על כהונה נוספת בבחירות לנשיאות בשנת 2013, ורומז כי את מקומו עשוי לרשת שר המשפטים בממשלתו, אנג'לינו אלפאנו. כך עולה מדברים שאמר ברלוסקוני עצמו ביום שלישי השבוע, בתדרוך לקבוצת עיתונאים זרים, שהתפרסמו היום בכמה כלי תקשורת בעולם. אלפאנו בן ה-40, במוצאו מסיציליה, גילה נאמנות מיוחדת לברלוסקוני כשהוביל השבוע את חקיקת חוק לזירוז הליכים משפטיים, הקובע כי הליכים בבית משפט יתבטלו במידה והיו בהם עיכובים רבים. מבקרי הממשלה טוענים כי כל מטרתו היחידה של החוק היא להביא לביטול ההליכים נגד ברלוסקוני עצמו, בתיק הונאת המס שבו הוא עומד לדין בימים אלו, לצד תיק השידול לזנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully