וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל משפט ברלוסקוני, ש"מקווה שלא יהיה בלגן"

ראש ממשלת איטליה בחר לא להגיע לדיון הראשון במשפט בו הוא מואשם בשידול קטינה לזנות, שיוקדש לעניינים טכניים. ערב המשפט הודלפו לתקשורת הקלטות של שיחות בהן הוא מביע דאגה מהפרשה

פרשת "בונגה בונגה" נכנסת לישורת האחרונה, שבסיומה עלול ראש ממשלת איטליה למצוא עצמו בתפקיד ראש ממשלת איטליה לשעבר, ואולי אפילו מאחורי הסורגים. אחד המשפטים הסנסציוניים בהיסטוריה של איטליה, ואירופה כולה, נפתח הבוקר (רביעי) בבית המשפט במילאנו, שם מואשם סילביו ברלוסקוני בשידול קטינה לזנות ובשימוש לרעה בסמכויותיו.

ברלוסקוני עצמו בחר לא להגיע לדיון, שהסתיים בתוך כמה דקות ועסק רק בעניינים פרוצדורליים. הדיון הבא במשפט, שיתנהל בדלתיים פתוחות, נקבע ל-31 במאי.

כתב האישום גורס כי ברלוסקוני בן ה-74 קיים יחסי מין תמורת תשלום - ב-13 הזדמנויות שונות - עם רקדנית הבטן ממוצא מרוקאי קארימה אל-מהרוג ("רובי רובקורי"), אליה התוודע במהלך מסיבות החשק שנערכו במעונותיו, שלפי החשדות והפרסומים התארחו בהן עשרות נערות ליווי שסיפקו שירותי מין מגוונים לברלוסקוני וליתר האורחים. אלא שבניגוד ליתר חברותיו הצעירות של ראש הממשלה, רובקורי הייתה אז עדיין בת 17 בלבד - ושידול קטינה לזנות הוא עבירה שדינה 15 שנות מאסר באיטליה. אם ייגזר עליו עונש של למעלה מחמש שנות מאסר, הוא יהיה מנוע מכהונה במשרה ציבורית לשארית חייו.

הדוגמנית המרוקאית-איטלקייה בת ה-17 "רובי" קארימה אל-מהרוג, שסילביו ברלוסקוני חשוד בשידולה לזנות. רויטרס
הכחישה שקיימה יחסי מין עם ברלוסקוני, אך הודתה שקיבלה ממנו אלפי אירו, כ"מתנה"/רויטרס

עוד מואשם ברלוסקוני כי השתמש לרעה בסמכויותיו, כשלחץ על המשטרה, בהמשך הדרך, לשחרר את אל-מהרוג לאחר שנעצרה בחשד לגניבה. לפי החשד, עשה זאת משום שחשש שתחשוף את הקשר ביניהם. אל-מהרוג הכחישה כי קיימה יחסי מין עם ברלוסקוני, אך הודתה כי קיבלה ממנו אלפי אירו, במזומן ובתכשיטים, כ"מתנה". גם היא לא נכחה בדיון היום.

לאורך החודשים שבהם נחקרה הפרשה הודלפו לתקשורת האיטלקית שוב ושוב מסמכים והקלטות, ופרטי מידע עסיסיים ממסיבותיו של ראש הממשלה ההולל עיטרו יום אחר יום את הכותרות. המגמה הזו נמשכת גם על רקע תחילת המשפט, ואתמול פורסמו הקלטות של שיחות טלפון שבהן נשמע, לראשונה, ברלוסקוני עצמו. בשלוש השיחות שפורסמו נשמע ברלוסקוני, בין היתר, מביע דאגה מחשיפת הפרשה, ובייחוד מגילה הצעיר של "רובי".

"אוקיי, חשוב שיהיו אנשים רבים שיוכלו להעיד שהיא שיקרה לגבי גילה האמיתי", הוא אומר בשיחה עם ניקול מינטי, טכנאית שיניים שהוא קידם למעמד חברת פרלמנט, ולפי הפרסומים בפרשה תפקדה כמעין "מאדאם" שלו, כשגייסה את הצעירות שהשתתפו במסיבותיו. "אם זה יקרה, לא יהיה להם יותר מה לומר". בשיחה הוא מציע הסבר לכספים שהרעיף על אל-מהרוג: "פשוט עזרנו לה כי ריחמנו עליה. בואי נקווה שלא יהיה בלגן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
הפגנה מחוץ לאולם בית המשפט, מילאנו, איטליה, עם פתיחת משפטו של סילביו ברלוסקוני, 6 באפריל 2011. רויטרס
"אזור ללא שקרים". הפגנה בפתח בית המשפט במילאנו, הבוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully