וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית של סילביו: כך נראית מסיבת "בונגה בונגה"

שבועיים לפני משפט ברלוסקוני, נחשפות תמונות חדשות מתוך תיק החקירה נגד ר"מ איטליה, ובהן חשפניות ומופעי לסביות. ובתחפושת השוטרת עם האזיקים: האקסית של כוכב הכדורגל מאריו בלוטלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלו לא בדיוק התמונות שהייתם מצפים שיצולמו במפגש חברתי בביתו של מנהיג מדינה - אבל מצד שני, סילביו ברלוסקוני אינו בדיוק מנהיג שגרתי. תמונות שצולמו בעת המסיבות שכבר זכו בפי כל לכינוי "בונגה בונגה" בביתו של ראש ממשלת איטליה פורסמו היום (רביעי) בכמה כלי תקשורת, בהם העיתונים "דיילי טלגרף" ו"דיילי מייל" בבריטניה, ומאששות דיווחים קודמים לגבי החשפניות ומופעי הסקס הלסבי שהתרחשו בהן.

לפי הדיווחים, התמונות הוחרמו על ידי חוקרי המשטרה ממחשבים וממצלמות של עשרות נשים שהשתתפו במסיבות, במסגרת החקירה שהובילה לכתב האישום נגד ברלוסקוני בן ה-74, שיעמוד בחודש הבא למשפט בגין שידול קטינה לזנות. אלו הן רק כמה עדויות מתוך תיק התביעה נגד ברלוסקוני, שבו לא פחות מ-20,000 עמודים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין היתר, נראית באחת התמונות - בתלבושת שוטרת עם אזיקים בידה - כוכבת הטלוויזיה ברברה גרה בת ה-32, שהייתה עד לאחרונה בת זוגו של כוכב נבחרת איטליה בכדורגל וקבוצת מנצ'סטר סיטי האנגלית, מאריו בלוטלי.

בתמונות אחרות נראות צעירות נוספות בתנוחות פרובוקטיביות, ובאחת מהן נראות שלוש נשים מתנשקות ומתגפפות זו עם זו. כולן, לפי הדיווחים, צולמו בשעות הלילה הקטנות באחד האירועים בווילה של ברלוסקוני בכפר ארקורה שבפרברי מילאנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully