וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מחאת האוהלים: ח"כ פרץ קורא להקדמת הבחירות

פנחס וולף

7.8.2011 / 19:55

יש מי שמבקש לתרגם את הכוח האלקטורלי שגילמו אמש ההמונים בהפגנה בת"א, לשינוי המאזן הפוליטי. ח"כ עמיר פרץ הצהיר בכנס מפלגת העבודה: "אפנה למפלגות הקואליציה כדי להקדים הבחירות"

המועמד לראשות מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, התייחס הערב (ראשון) בכנס פעילים בתל אביב למחאת האוהלים. "היום כל הצביעות של הפוליטיקה הישראלית חייבת להיפסק. אני מתכוון לפתוח במהלך של פנייה למפלגות הקואליציה - ובראשן ש"ס ואגודת ישראל - בקריאה להוביל פעולה משותפת להקדמת הבחירות".

עוד בנושא מחאת האוהלים:
היום שאחרי ההפגנה: אנשי מאהל המחאה מלאי תקווה
מאות אלפים הפגינו: "עכשיו זו שעת הזעקה"
המחאה בתמונות: מאות אלפים מוחים ב"הפגנת כל הזמנים"

"פוליטיקאים כאן התרגלו ליהנות מכל העולמות. הם טוענים שהם בעד הפרטות אבל גם בעד שמירה על זכויות העובדים, הם טוענים שהם בעד שלום אך אינם מוכנים לוויתורים, הם טוענים שהם רוצים את גלעד שליט בבית אך לא מוכנים לשחרר מחבלים", אמר פרץ. בהמשך, אמר כי לא ניתן להמשיך עם הכפילויות, וטען כי "המשחק הזה נגמר".

במסגרת נאומו, התייחס פרץ גם למפלגת ש"ס, שחרטה על דגלה סדר יום חברתי. "היום הוא יום המבחן של ש"ס. הם לא יכולים להמשיך לומר שהם חברתיים ולהמשיך לשבת בממשלת נתניהו". הוא הדגיש כי "המדיניות הקפיטליסטית של נתניהו הולכת להימשך. אולי הוא ייתן פה מיליון ושם אחוז, אבל התפיסה הכלכלית שלו לא תשתנה".

נדחתה עתירת יחימוביץ'

פרץ התייחס גם לעתירתה של חברת הכנסת שלי יחימוביץ', לבית המשפט המחוזי בתל אביב להוציא צו ביניים שימנע מ-5,000 המתפקדים הכפולים להירשם בספר הבוחרים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות. "אני קורא למועמדים בעבודה – אל תגררו אותנו עכשיו לפוליטיקה פנימית", אמר. "לא נגרר להשמצות. כל מי שישמיץ אותנו, נשלח לו זר פרחים, חנויות הפרחים כבר יכולות להתחיל להיערך לכך".

בית המשפט המחוזי דחה היום את עתירתה של יחימוביץ' וסירב להוציא צו ביניים לבקשתה. "אין מחלוקת בדבר איסור על התפקדות כפולה כקבוע בדין, אך בשלב זה לא נתערב בערערים על הוצאתם של מתפקדים כפולים מספר הבוחרים", כתבו השופטים. למרות זאת, ראש מטה הבחירות של יחימוביץ', עופר קורנפלד, הביע סיפוק מהפסיקה, ואמר כי "השופט לא היה יכול להיות ברור יותר בקביעה כי התפקדות כפולה אינה חוקית. אני סומך על הדיינים כי יהיו ערים לחוק".

עוד בנושא:
יחימוביץ' עתרה למחוזי בעניין ההתפקדות הכפולה בעבודה
משלבים כוחות? יחימוביץ' ומצנע נגד המתפקדים הכפולים
פרץ על הזיופים במפקד: "התחקירים חסרי אחריות"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully