וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ על הזיופים במפקד: "התחקירים חסרי אחריות"

פנחס וולף

7.7.2011 / 10:48

אחד המועמדים הבולטים לעמוד בראש מפלגת העבודה התייחס לזיופים, לכאורה, בהתפקדות למפלגה ואמר כי "יש כאן ניסיון להכתמת אוכלוסיות ואני לא אתן לזה לקרות". לדבריו, "נמאס מהליכוד"

אחד המועמדים המובילים לעמוד בראשות מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, התייחס הבוקר (חמישי) לתחקירים האחרונים בנוגע לזיופים, לכאורה, במפקד שלו למפלגה. "אין לי ספק שיש גורמים רבים, גם מחוץ לתקשורת, שמשתמשים בתקשורת בצורה בוטה ומגמתית בניסיון להכפיש אוכלוסיות ולהדביק תוויות", אמר פרץ במהלך ישיבה של צוות ההיגוי המאוחד שלו ושל תומכו, ראש מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, שוויתר על האפשרות להתמודד על ראשות המפלגה בעצמו.

עוד על המאבק על ראשות מפלגת העבודה:
מג’אדלה: השמצת המתפקדים הערבים בעבודה - גזענות
יחימוביץ’: ”החשש לאי סדרים במפקד - צל על המפלגה”
מצנע: ”רבע מטפסי המתפקדים בעבודה אינם כשרים”

"מצד שני, התחקירים לוקים ברמה מאוד חסרת אחריות. בדקתי את אותה בדיקה, כי אני יודע שיש עיתונים שאוהבים להשתמש במילה 'תחקיר'", אמר פרץ בישיבה שהתנהלה בלשכתו בתל אביב, "מדובר בסך הכל באנשים שמתקשרים ל- 500 איש. העיוות מבחינתי, הוא שמה שעשו בבדיקות האחרונות זה שימוש בחצאי אמיתות שהם יותר גרועים משקרים". לדבריו, "יש שתוהים כיצד ייתכן שבנתיבות ישנם 600 מתפקדים ו-17 שהצביעו לעבודה. זה נכון, אבל ב- 2006 (תקופה שפרץ כיהן כיו"ר העבודה) הצביעו שם כאלף איש. עקפנו אז את הליכוד. יש כאן ניסיון להחזיר אותנו לשנות ה- 50, להכתמת אוכלוסיות ואני לא אתן לכך לקרות".

לשאלת וואלה! חדשות מי הם אלו שעומדים מאחורי הפרסומים, השיב פרץ: "אתה לא מבין שבעלי ההון הם חלק מהסיפור? שהם חשבו שאם לקחתי פסק זמן מבחינה ציבורית הם ייחלו לכך שזה יהפוך לזמן של קבע, ולצערם זה לא עבר? אנחנו עם צלקות, לומדים משגיאות ויודעים מה צריך לעשות ומה לא צריך לעשות".

בוחבוט: "ישראל זקוקה לאנשים חברתיים"

פרץ הוסיף כי "מחנה השלום צריך להבין: לשתות אספרסו ולנתח את העולם בבית קפה בתל אביב, לא עושה שום שינוי. בואו תעברו מבית לבית בלי פחד, כמו שאנחנו עושים. בפתיחת הקמפיין עמדה אשה חרדית ואמרה 'אני חרדית, ואני רואה במחנה החברתי ובעמיר פרץ כגשר בין המחנה החרדי שרוצה להיות חלק מהחברה הישראלית'. למה לא? מחנה השלום רוצה להתכנס בעצמו? לבריאות, אבל אז נהיה יותר קטנים. יש היום חלון הזדמנויות שלאנשים נמאס משלטון הליכוד". לדבריו, "מה שעשו במפלגת העבודה לצערי הרב זה לתת תחושה לאנשים שהם לא רצויים. הוכחנו שהמתפקדים שלנו הופכים לפעילים ולמצביעים. התחקירים נותנים לנו מוטיבציה להביא עד המתפקד האחרון לקלפי".

בוחבוט, מצדו, הסביר את חשיבות הנושא החברתי-סוציאלי שעומד בראש סדר העדיפויות של מחנה פרץ. "ישראל זקוקה לאנשים חברתיים. מערכת הבחירות הבאה תהיה של פייסבוק ולא ניתן לליכוד למשוך אותנו כל הזמן לנושא של אם מחלקים את ירושלים או לא. נלחם מלחמת חורמה על נושאים חברתיים", הוא אמר והוסיף כי "לא יכול להיות שיש ממשלה עשירה וכל כך הרבה עניים. הממשלה עזבה את הגליל ואת הנגב. אנחנו מדברים על 25 מנדטים בבחירות הבאות ומתחילים להרגיש תמיכה גם במגזר הערבי והדרוזי וגם בפריפריה. צריך להזכיר את הקוטג' לא רק היום, אלא גם במערכת הבחירות".

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully