וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ קורץ לימין? "נתניהו נגד המהפכה הבגיניסטית"

איילה חננאל

20.6.2011 / 13:45

במסיבת עיתונאים בת"א פרש שר הביטחון לשעבר את משנתו לכיבוש מחדש של מפלגת העבודה: "אפרק את בסיס הכוח של הליכוד, ואמשוך אליי את מאוכזבי נתניהו. מצביעי הליכוד הם לא הבעיה"

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו, עריכה: יאיר דניאל)

חבר הכנסת עמיר פרץ ערך הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב, בה הציג את חזונו בדרך לראשות מפלגת העבודה - ובהמשך, לדבריו, גם לראשות הממשלה. "הדרך בה פועל נתניהו מאז הופיע אל הבמה הציבורית הישראלית,עומדת בניגוד לעמדת בגין, ולמעשה מחסלת צעד אחר צעד את המהפכה הבגיניסטית שגם מי שלא הסכים עם דרכו של בגין לא יכול היה להתעלם מהיסודות החשובים שלה", אמר פרץ, והבהיר מהו קהל היעד אליו הוא מכוון. "נתניהו הפריט את מורשת בגין, ומכר אותה תמורת נזיד עדשים לבעלי ההון בישראל". שר הביטחון לשעבר המשיך לתקוף את ראש הממשלה, ואמר כי "נתניהו הפך את הליכוד למפלגה רפובליקנית עם עמדות ימניות, המשרתות רק את הקבוצות החזקות ביותר במשק".

עוד על המאבק לראשות העבודה:
מצנע: ”רבע מטפסי המתפקדים בעבודה אינם כשרים”
מפקד העבודה הסתיים: ”מספר המתפקדים הוכפל”
יחימוביץ’ לחברי העבודה: נתניהו לא אשם בכל

בהמשך דיבר פרץ באופן ברור יותר על האסטרטגיה הפוליטית שלו, בדרך לכיבוש מחדש של מפלגת הפועלים: "הגיבורים האמיתיים של מערכת הבחירות הבאה יהיו מצביעי הליכוד כיום. הם לא עוזבים את הליכו, הליכוד עזב אותם. כ-40% ממתפקדי העבודה הם מצביעי ליכוד לשעבר. אני פונה למחנה השלום של הליכוד: אפרק את בסיס הכוח הטבעי שלהם. אני מוכרח להודות כי פגשתי ליכודניקים אמיתיים בכל רחבי הארץ, כאלה שנמאס להם מהדשדוש, שנמאס להם לראות כיצד המנהיגים שלהם משרתים את בעלי ההון. כאלה שמוכנים לפשרות אמיצות כדי להשיג שלום, שמוכנים לתמוך בהחזרת גם מחבלים עם דם על הידיים כדי להחזיר את גלעד שליט".

"בעיניי הליכודניקים הם לא הבעיה, אלא הפתרון", המשיך פרץ. "אני רוצה שהעבודה תהפוך לביתם הטבעי. אנתק את הקשר בין מפלגת העבודה לבעלי ההון. המפלגה תחזור להיות מפלגת האדם הפשוט. מצביע העבודה הוא הרי בן מעמד הביניים. זהו ביתם של כל מי שנתניהו נטש אותם". לבסוף, התייחס פרץ גם לרעיונות קונקרטיים שבכוונתו לקדם, אם ייבחר לראשות העבודה: "אני מבטיח לצמצם פערים. אטיל מס ירושה, בשלב הראשון 15% על המאיון העליון, כפי שנהוג גם במדינות הקפיטליסטיות ביותר".

לפניות לכתבת: plilim@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully