וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת נורבגיה: המחבל תכנן פיגועים נוספים

לאחר שחקרה את אנדרס בריוויק במשך 10 שעות, כינסה משטרת נורבגיה מסיבת עיתונאים, בה סיפרה כי הוא משתף פעולה עם חוקריו, וכי ככל הנראה תכנן לפגע ביעדים נוספים, לא נמסר היכן

המחבל מנורבגיה, אנדרס ברינג בריוויק, משתף פעולה עם חוקריו, כך מסרה היום (שבת) המשטרה המקומית. מחקירתו עולה כי תכנן לבצע פיגועים נוספים. עם זאת, המשטרה סירבה לאשר את הפרסומים בתקשורת, לפיהם בריוויק תכנן מתקפה גם בארמון המלכותי ובמטה מפלגת הלייבור. בריוויק, שהרג 77 בני אדם, רובם בני נוער, נחקר אתמול בפעם השניה מאז נעצר, הפעם במשך 10 שעות וענה על שאלות חדשות שהציגו בפניו החוקרים. הוא ביטא את עמדתו והסכים לדבר ברצון על האירועים", סיפר התובע המשטרתי במסיבת עיתונאים.


טרור בנורבגיה - סיקור נרחב בוואלה!:
שבוע אחרי האסון, הנורבגים מחייכים זה לזה ברחוב
המחבל בדרך למאסר ב"קייטנה יוקרתית"
"בריוויק תכנן עוד פיגוע, אחרי בריחה מהכלא"
הרוצח הנורבגי "בהכרח לא שפוי, היה על סמים"

21 מתוך 76 הרוגי מתקפת הטרור, נורבגיה. רויטרס
קובנותיו של בריוויק. לחצו להגדלה/רויטרס

נפגש רק עם עורך דינו וסוהריו

"הוא תכנן לפגוע במקומות נוספים, מקומות בעלי משיכה טבעית לטרוריסטים" אמר התובע, אך סירב לחשוף באילו מקומות מדובר. "תשובותיו יבדקו עם צילומי האבטחה של המקומות בהם פעל", הוסיף. המשטרה עדיין מנסה לוודא כי אכן פעל לבדו. אנשים שהיו בקשר איתו לפני הפיגועים ייחקרו אף הם.

בריוויק עצמו צפוי להיחקר עוד פעמים רבות בשבועות הקרובים. הוא מוחזק בבידוד בבית כלא סמוך לאוסלו, בו הוחזקו בעבר שבויים של הנאצים בתקופת מלחמת העולם השניה. הוא נמצא בקשר רק עם עורך דינו ועם הסוהרים שמגישים לו אוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully