וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחדרנית של שטראוס-קאהן מספרת הכל

אחרי הראיון ל"ניוזוויק" הופיעה נפיסאטו דיאלו ברשת ABC וחזרה על גרסתה לניסיון האונס מול המצלמות: "הוא תפס לי בחזה. קראתי 'תפסיק, תפסיק', אבל הוא רדף אחרי ודחף אותי לקיר"

"אני רוצה צדק, אני רוצה אותו בכלא". כך חוזרת ומבהירה נפיסאטו דיאלו, חדרנית מלון "סופיטל" בניו יורק שהתלוננה כי דומיניק שטראוס-קאהן ניסה לאנוס אותה. אחרי שנחשפה בשבועון "ניוזוויק" ומסרה את גרסתה המלאה לאירועים שהתרחשו ב-14 במאי בחדר 2806 במלון, התראיינה דיאלו גם לרשת ABC האמריקאית וחזרה על הפרטים מול המצלמות. "הוא תפס לי בחזה. קראתי שוב ושוב, 'תפסיק, תפסיק', אבל הוא רדף אחרי ודחף אותי לקיר", תיארה. "כשגיליתי שהוא עומד להיות נשיא צרפת, התחלתי לבכות: מה עשיתי? הם הולכים להרוג אותי!".

עוד בפרשת שטראוס-קאהן:
אמה של המתלוננת הצרפתייה: גם אני שכבתי איתו
המתלוננת טריסטן בנון: ”לא נכנעתי ללחצים”
שטראוס-קאהן למקורביו: ”לא אתמודד לנשיאות”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כשגיליתי שהוא עומד להיות נשיא צרפת, התחלתי לבכות: מה עשיתי? הם הולכים להרוג אותי!". דיאלו מתראיינת ל-ABC/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון לעיתונאית רובין רוברטס, ששודר בכל שלוש תוכניות הדגל של מחלקת האקטואליה של הרשת, "בוקר טוב אמריקה", "חדשות העולם עם דיאן סוייר" ו"נייטליין", חזרה דיאלו ודבקה בגרסתה לאירועים, וקראה שלא לסגור את התיק נגד שטראוס-קאהן - שכבר שוחרר ממעצר בעקבות ערעור אמינותה של המתלוננת.

פרקליטיו של שטראוס-קאהן המפגש המיני בין השניים נעשה בהסכמה, אולם האשה שתלונתה חיסלה את הקריירה של יו"ר קרן המטבע הבינלאומית, וחוללה מהפכה בפוליטיקה הצרפתית ואולי אף בחברה הצרפתית כולה, לא מוותרת. בראיון הודתה כי התביעה בניו יורק "עשתה טעויות" בחקירת התיק, אך אלו לא צריכות לדבריה למנוע את עשיית הצדק. "אלוהים עדי שאני מספרת את האמת", אמרה. "לא רציתי להופיע בפומבי, אבל לא הייתה לי ברירה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נפיסאטו דיאלו, החדרנית שהתלוננה נגד דומיניק שטראוס-קאהן. AP
"לא רציתי להופיע בפומבי, אבל לא הייתה לי ברירה". דיאלו עם רובין רוברטס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully