וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדרנית של שטראוס-קאהן נחשפת: "הוא היה מטורף"

נפיסאטו דיאלו, בת ה-32, התראיינה לראשונה מאז שנחשפה הפרשה ומסרה את גרסתה לניסיון האונס. "אני רוצה שהוא יילך לכלא. שיידע שישנם מקומות בהם אינך יכול להשתמש בכסף ובכוח שלך"

חדרנית המלון "סופיטל" בניו יורק שהתלוננה כי נאנסה בידי יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, דומיניק שטראוס-קאהן חושפת את זהותה ופותחת את הפה. בראיונות ראשונים שהעניקה נפיסאטו דיאלו, למגזין "ניוזוויק" ולרשת ABC, מאז נחשפה הפרשה, היא מסרה את גרסתה המלאה לאונס, על אף שבחודש שעבר קבע בית המשפט במנהטן כי היא משקרת בנוגע לרקע שלה.

עוד על האישומים נגד דומיניק שטראוס-קאהן:
אמה של המתלוננת: גם אני שכבתי עם שטראוס-קאהן
המתלוננת נגד שטראוס-קאהן: ”לא נכנעתי ללחצים”
שטראוס-קאהן למקורביו: ”לא אתמודד לנשיאות”

"אני רוצה שהוא ילך לכלא", אומרת דיאלו בת ה-32 בראיון שיפורסם היום (שני) ברשת ABC, "אני רוצה שהוא יידע שישנם מקומות בהם אינך יכול להשתמש בכוח שלך ובכסף שלך". היא הוסיפה ואמרה כי היא מקווה שאלוהים יעניש אותו על מעשיו. "אנחנו עניים, אך אנו טובים", אמרה, "אני לא חושבת על כסף".

נפיסאטו דיאלו, החדרנית שהתלוננה נגד דומיניק שטראוס-קאהן. AP
"אנחנו עניים, אך טובים". דיאלו/AP

לדבריה, היא נכנסה לחדרו של שטראוס-קאהן במלון "סופיטל" שבניו יורק בבוקר ה-14 במאי ומצאה אותו עירום. "אלוהים, אני כל כך מצטערת", אמרה בבהלה, כשהוא השיב לה "אין לך על מה להצטער". מכאן, לדבריה, הוא תקף אותה והחל לגעת בשדיה. "הוא היה מטורף", סיפרה, "דחפתי אותו. רציתי להפחיד אותו ואמרתי: 'תראה, הנה המשגיח שלי', אך הוא אמר שאין שם אף אחד ושאף אחד לא ישמע". דיאלו הוסיפה וסיפרה כי שטראוס-קאהן אף כפה עליה לבצע בו מין אוראלי. "אלוהים הוא העד שלי, אני דוברת אמת. מעומק הלב. אלוהים יודע את זה, והוא (שטראוס-קאהן) ידוע את זה".

בתגובה לראיון אמר סנגורו של שטראוס-קאהן, עו"ד וויליאם טיילור: "מה שמגעיל אותי הוא המאמץ להפעיל לחץ על השופטים באמצעות תיאטרון רחוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully