וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד שטראוס-קאהן: "לא נכנעתי ללחצים"

14.7.2011 / 5:20

בראיון טלוויזיוני ראשון מאז הגישה את תלונתה נגד יו"ר קרן המטבע לשעבר, הכחישה הסופרת הצרפתייה, טריסטן בנון, את הטענות נגדה. "מי שמכיר אותי יודע שאיני מושפעת מלחצים"

הסופרת הצרפתייה, טריסטן בנון, שהתלוננה כי נאנסה בידי יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, דומיניק שטראוס-קאהן, בשנת 2003 דחתה אמש (רביעי) את הטענות לפיהן נכנעה ללחצים פוליטיים ובעקבותיהם הגישה את התלונה.

עוד סביב ההאשמות נגד יו"ר קרן המטבע לשעבר:
שטראוס-קאהן למקורביו: ”לא אתמודד לנשיאות”
תלונה נוספת נגד שטראוס-קאהן: ”ניסה לאנוס סופרת”
בצרפת זועמים: ”להשיב כבודו של שטראוס-קאהן”

טריסטן באנון, סופרת צרפתיה שהתלוננה כי דומיניק שטראוס קאהן אנס אותה ב-2002. Remy de la Mauviniere), AP
"אם הייתי עושה זאת כדי לזאת בפרסום, זו הייתה דרך יקרה מאוד לעשות את זה". בנון/AP, Remy de la Mauviniere)

"האנשים שמכירים אותי יודעים שאינני יציבה, אך מצד שני גם אינני מושפעת מלחצים – גם אם הם מגיעים מכיוון ראש העיר שלי או מכיוון מפלגות פוליטיות מהשמאל או מהימין", אמרה בנון בראיון טלוויזיוני ראשון מאז נחשפה הפרשה ברשת "פרנס 2" המקומית, "אם הייתי עושה זאת כדי לזאת בפרסום, זו הייתה דרך יקרה מאוד לעשות את זה".

ביום שני נחקרה בנון בת ה-32 לראשונה במשטרת צרפת בעקבות התלונה שהגישה בשבוע שעבר נגד מי שהיה אמור להיות המועמד מטעם המפלגה הסוציאליסטית לנשיאות במדינה. לדבריה, האונס בוצע בעת שראיינה את שטראוס-קאהן בביתה שבפריז. רבים בצרפת הרימו גבה עם הגשת התלונה, שכן מאז ביצוע המעשה, לכאורה, עברו שמונה שנים.

בתוך כך, הבלוג לענייני תקשורת ופוליטיקה "מידיאייט", שמפעיל הפרשן המשפטי של רשת ABC, דן אברמס, דיווח השבוע כי מקור המקורב לשטראוס-קאהן אמר כי "הוא אומר לחברים שלו שהספקולציות לגבי התמודדותו הן פשוט אבסורידות. כמובן שהוא מרוצה מכך שלמרות הכותרות האחרונות, התקשורת מתייחסת אליו לפתע כאל מועמד לגיטימי - אבל הוא מבין שבעולם האמיתי, אין לזה סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully