וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראוס-קאהן למקורביו: "לא אתמודד לנשיאות"

לאחר קריסת תיק האונס בניו יורק, מיהרו רבים להחזיר את יו"ר קרן המטבע לפוליטיקה. אולם לפי מקור המקורב אליו, שדיבר עם הבלוג "מידיאייט", "הוא מבין שבעולם האמיתי, אין לזה סיכוי"

עם התמוטטות אישומי האונס שהוגשו בניו יורק נגד יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר, דומיניק שטראוס-קאהן, מיהרו במפלגתו בצרפת, המפלגה הסוציאליסטית, להבטיח כי הוא ישוב למרוץ לנשיאות לקראת הבחירות ב-2012, אותו הוביל לפני התפוצצות הפרשה. שטראוס-קאהן עצמו אמנם עדיין לא התייחס בפומבי לעניין (או לכל עניין אחר), אבל היום (שני) מתפרסמים לראשונה דברים שאמר בנושא, למקורביו, והם פסקניים ביותר: "אין בכוונתי להתמודד בבחירות".

פרשת שטראוס-קאהן - כותרות אחרונות:
תלונת אונס נוספת הוגדה נגד שטראוס-קאהן בפריז
בצרפת זועמים: "להשיב כבודו של שטראוס-קאהן"
פרשת שטראוס-קאהן הרחיקה לכת / ארי שביט
צפו: שטראוס-קאהן לא מצליח לפתוח את דלת ביתו

הספקולציות לגבי שובו המהיר של שטראוס-קאהן לפוליטיקה אף גברו אתמול, בעקבות הפרסום ב"ניו יורק פוסט", לפיו אחד היועצים האסטרטגיים הבכירים בצרפת, סטפן פוקס, טס לניו יורק כדי להיפגש עם שטראוס-קאהן ועם יועצת התקשורת שלו, אן הומל.

ואולם, על פי הפרסום היום בבלוג לענייני תקשורת ופוליטיקה "מידיאייט", שמפעיל הפרשן המשפטי של רשת ABC, דן אברמס, מקור המקורב לשטראוס-קאהן אמר כי "הוא אומר לחברים שלו שהספקולציות לגבי התמודדותו הן פשוט אבסורידות. כמובן שהוא מרוצה מכך שלמרות הכותרות האחרונות, התקשורת מתייחסת אליו לפתע כאל מועמד לגיטימי - אבל הוא מבין שבעולם האמיתי, אין לזה סיכוי".

לגבי ביקורו של פוקס, אמר אותו מקור כי מדובר בביקור עסקי שתוכנן זמן רב מראש, ללא קשר לעניינו של שטראוס-קאהן, וכי השניים ניצלו אותו כדי להיפגש, בהיותם ידידים ותיקים.

בפריז, בינתיים, גבתה היום המשטרה עדות מטריסטן בנון, עיתונאית בת 32 שהגישה בשבוע שעבר תלונה על ניסיון אונס נגד שטראוס-קאהן, שלטענתה תקף אותה במהלך ראיון בשנת 2003. משרד התובע בפריז מנהל כעת חקירה מקדמית בעניין תלונתה, שבסיומה יתברר אם כתב אישום נוסף יוגש נגד הפוליטיקאי היהודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully