וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שטראוס-קאהן רדף עירום אחרי החדרנית בסוויטה"

לפי הפרטים שנחשפו מתלונתה של חדרנית מלון "סופיטל" במנהטן, יו"ר קרן המטבע הבינ"ל והמועמד המוביל לנשיאות צרפת כלא אותה בשירותים וניסה להכריח אותה לבצע בו מין אוראלי

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

זו תהיה הגרסה שלו מול הגרסה שלה - והן שונות לחלוטין זו מזו. כך מסתמן מהעדויות המתפרסמות בעקבות מעצרו הלילה (ראשון) של יו"ר קרן המטבע הבינלאומית, דומיניק שטראוס-קאהן היהודי-צרפתי, בחשד לניסיון אונס של חדרנית בניו יורק. בעוד פרקליטו של שטראוס-קאהן כבר הבהיר כי מרשו כופר לחלוטין בהאשמות, מפרסמים עיתוני ניו יורק פרטים מעדותה של החדרנית, מהם עולה כי אין מדובר במחלוקת לגבי יחסים שהיו או לא היו בהסכמה, אלא בתלונה על תקיפה מינית מפורשת ואלימה.

לפי הפרטים שמסר דובר משטרת ניו יורק, פול ג'יי. בראון, התקיפה התרחשה אתמול בסביבות השעה 13:00 בצהריים (שעון מקומי), בסוויטה מספר 2806 בבמלון "סופיטל" שבמרכז מנהטן, שבה התגורר הפוליטיקאי היהודי, הנחשב למועמד המוביל לנצח בבחירות לנשיאות צרפת בשנה הבאה. החדרנית בת ה-32 נכנסה לסוויטה, שמחירה 3,000 דולרים ללילה, משום שחשבה כי היא ריקה.

"בעודה נמצאת בחדר הכניסה לסוויטה", סיפר בראון, "הוא יצא לפתע מחדר האמבטיה, עירום כביום היוולדו, וניסה לתקוף אותה מינית. לטענתה, הוא תפס אותה, משך אותה למיטה שבחדר השינה ונעל את הדלת. היא נאבקה בו, אך הוא גרר אותה במסדרון לחדר האמבטיה, ושם תקף אותה בשנית". מקורות משטרתיים ששוחחו עם ה"ניו יורק דיילי ניוז" וה"ניו יורק פוסט" הוסיפו כי בשלב זה ניסה שטראוס-קאהן להסיר בכוח את תחתוניה, ולהכריח אותה לבצע בו מין אוראלי.

בשלב מסוים במהלך העימות, סיפר בראון, הצליחה הצעירה להשתחרר מאחיזתו ולהימלט מהסוויטה. היא דיווחה על האירוע לחברי צוות המלון, שמיהרו להתקשר לשירותי החירום, אולם "כשהמשטרה הגיעה - הוא כבר לא היה במלון". לפי עדויות הצוות, הוא ארז את חפציו ועזב בחיפזון. בחדרו מצאו החוקרים את הטלפון הנייד שלו, אותו הותיר מאחור, וכן "ראיות זיהוי פלילי שניתן יהיה להפיק מהן DNA".

"חף מפשע עד שלא הוכח אחרת"

בצרפת התקבל מעצרו של שטראוס-קאהן בתדהמה. "מכת ברק", כינתה אותו היום יו"ר המפלגה הסוציאליסטית, מרטין אוברי, שכאמור מפגרת אחריו בסקרים. "אני קוראת לכל הסוציאליסטים להיות מאוחדים ולנהוג בהיגיון", אמרה אוברי.

גם בצד השני של המפה הפוליטית הצרפתית נמנעים מחריצת דינו של שטראוס-קאהן. דובר ממשלת צרפת, פרנסואה ברואן, אמר בראיון לטלוויזיה כי "חשוב להיות זהירים ולא לשפוט מוקדם מדי. הממשלה מניחה כי הוא חף מפשע כל עוד לא הוכח אחרת".

ואילו בקרן המטבע הבינלאומית עצמה, סירבו היום בתוקף להגיב בנושא. "אין תגובה", מסר דובר הקרן, והפנה את כל השאלות בנושא לפרקליטו האישי של שטראוס-קאהן. עם זאת, ביקשו להדגיש בקרן המטבע כי היא "מתפקדת באופן מלא" למרות המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully