וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצעירה שמתה מאלרגיה אכלה במסעדת 'לה-גופרה'"

אריאל נוי

23.7.2011 / 0:02

חן אפרת, בת ה-26 מאילת, שמתה ככל הנראה מתגובה אלרגית לאגוזים, אכלה בסניף של הרשת ברחוב אבן גבירול בתל אביב. המסעדה בתגובה: "בודקים את הנושא"

מסעדת "לה-גופרה" בתל אביב היא המסעדה שבה הוגש לחן אפרת בת ה-26 מאילת ממרח שוקולד המכיל אגוזים, שגרם לה לתגובה אלרגית שהובילה למותה, כך סיפר אמש (שישי) עו"ד אלעד אוהבה שמייצג את משפחתה. בתגובה לדיווח, פרסמה הנהלת המסעדה הודעה בה נמסר, כי "למדנו על המקרה המצער רק לאחר פרסומו בתקשורת. אנו משתתפים בצער המשפחה ובודקים את הנושא".

עוד על מותה של חן אפרת:
פרשנות: מי יפצה את משפחת הצעירה שמתה מאלרגיה?
מות הצעירה מאלרגיה: ”כל אחד מגיב קצת אחרת”
אם הצעירה שמתה מאלרגיה: ”הרעילו את הבת שלי”

עו"ד אוהבה סיפר לוואלה! חדשות כי נפתחו הליכים כנגד המסעדה וכעת הם מתשאלים מלצרים על האירוע. לדבריו, במסעדה אמרו כי הם אינם זוכרים את האירוע, "יום חמישי הוא יום עמוס במיוחד".

בשיחה עם חדשות 2 אמר אחד ממנהלי המסעדה כי "אנו משתתפים בצער המשפחה ובודקים את האירוע. זו פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה, לא פנו אליי או אל שותפיי בשום צורה, לא עורך דין ולא משטרה. אני מניח שהייתי יודע על דבר כזה אם זה היה קורה אצלנו". הוא הוסיף כי "יש אצלנו הנחייה מאד פשוטה - אם יש משהו שאנחנו לא בטוחים במרכיבים שלו - אנחנו פשוט לא מציעים אותו. אנחנו מאוד רגישים לנושא של אלרגיה למאכלים".

"רימו את הבת שלי במסעדה"

בתוך כך, חן הובאה אתמול בצהרים למנוחות בבית העלמין באילת, לאחר שבבית החולים איכילוב בתל אביב נקבע לה מוות מוחי, מספר ימים לאחר התקרית. מלכה, אמה של חן, הביעה זעם על כך שלבתה הוגש קינוח המכיל אגוזים במסעדה. "רימו את הבת שלי במסעדה כשאמרו לה שהמאכל לא מכיל אלרגנים. קטפו לי את הפרח. הרעילו את הבת שלי", אמרה האם במסיבת עיתונאים שקיימה שלשום בבית החולים.

"היא מקפידה כל החיים שלה. מאז שהיא ילדה היא ידעה שזה לא טוב לה", הוסיפה האם. "אני כועסת. פה בישראל לא מודעים לדבר הזה. אני לא יודעת איך אני חוזרת הביתה בלעדיה. כשהודיעו לי, הגעתי לבית החולים תוך זמן קצר והבת שלי הייתה רדומה. היא לא ראתה אותי. גם בעלי לא ראה אותה. רק חיבקתי ונישקתי אותה, היא לא הייתה יכולה לראות אותי".

(עדכון ראשון: 20:58, 22.07.11)

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully