וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה שמתה מאלרגיה לאגוזים הובאה למנוחות באילת

חן אפרת, שמתה מתגובה אלרגית חריפה לאגוזים לאחר שאכלה קינוח שהכיל אותם, הובאה למנוחות בבית העלמין באילת. חבריה ובני משפחתה ליוו אותה בדרכה האחרונה

בבית העלמין באילת הובאה בצהריים (שישי) למנוחות הצעירה חן אפרת, שמתה אתמול כתוצאה מאלרגיה לאגוזים. חן בת ה-26 הזמינה לפני כשבוע וופל בלגי בבית קפה בתל אביב ולפי עדות חברותיה, הדגישה בפני המלצר שהיא אלרגית לאגוזים. אז, הובטח לה כי קינוח השוקולד שהזמינה מכיל ממרח שוקולד של המותג "השחר", שאינו מכיל אגוזים. לטענת משפחתה של חן, למרות בקשתה המפורשת, הקינוח שקיבלה כלל אגוזים.

עוד על הצעירה שמתה מאלרגיה לאגוזים:
אם הצעירה שמתה מאלרגיה: "הרעילו את הבת שלי"
אכלה במסעדה בתל אביב ומתה מאלרגיה לאגוזים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלווייתה של חן אפרת, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שבבית החולים איכילוב נקבע לחן מוות מוחי, הביעה אמה מלכה זעם על כך שלבתה הוגש בבית הקפה קינוח שהכיל אגוזים. "רימו את הבת שלי במסעדה כשאמרו לה שהמאכל לא מכיל אלרגנים. קטפו לי את הפרח. הרעילו את הבת שלי", אמרה האם במסיבת עיתונאים שקיימה אתמול בבית החולים.

"היא מקפידה כל החיים שלה. מאז שהיא ילדה היא ידעה שזה לא טוב לה", הוסיפה האם. "אני כועסת. פה בישראל לא מודעים לדבר הזה. אני לא יודעת איך אני חוזרת הביתה בלעדיה. כשהודיעו לי, הגעתי לבית החולים תוך זמן קצר והבת שלי הייתה רדומה. היא לא ראתה אותי. גם בעלי לא ראה אותה. רק חיבקתי ונישקתי אותה, היא לא יכלה לראות אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully