וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "לא ידעתי שמתפתח בנק ב'ראשונטורס'"

גלעד גרוסמן

9.6.2011 / 17:40

ראש הממשלה לשעבר המשיך היום בעדות במשפטו, והתייחס לטענות הפרקליטות לפיהן החזיק חשבון "אולמרט פרטי" בסוכנות הנסיעות. לדבריו, איש מאנשיו לא הונחה לצבור עודפים מטיסותיו

"אני לא ידעתי שהולך ומתפתח בנק חדש בישראל תחת כנפי 'ראשונטורס'" - כך אמר היום (חמישי) ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, במסגרת האישומים נגדו בפרשת "ראשונטורס". אולמרט אמר את הדברים ביחס לחשבון "אולמרט פרטי" שנפתח בחברה, ושאליו הועברו, לטענת הפרקליטות, כספי המימון העודף שקיבל אולמרט עבור נסיעותיו השונות מהארגונים שהזמינו אותו.

אולמרט הכחיש בעדותו כי הנחה מישהו מעובדיו או מעובדי "ראשונטורס" לצבור עודפים מטיסותיו. "אני בכלל לא ידעתי שיש (חשבון – ג"ג) אולמרט פרטי", העיד. עוד סיפר אולמרט שהוא כועס על התנהלות חברת הנסיעות: "עשיתם דבר כזה? הדבר הכי פשוט זה להגיד לרייצ'ל (ריזבי-רז – ג"ג) 'ריכזנו את הדבר הזה' ולהגיד לרייצ'ל 'גילינו אוצר, אוצר של עודפים'". הוא הוסיף כי יצירת עודפים אינה דבר רגיל, ולכן לא ברור לו מדוע לא עודכן בנושא. "מנק המנכ"ל, נניח", פנה אולמרט במהלך הדיון: "בכל זאת אני לקוח שלך 30 שנה. תרים לי טלפון ותגיד לי 'אולמרט יש עודף. מה אתה רוצה לעשות, לעשות איזשהו תרגיל? להעלים את זה?".

פרקליטתו של אולמרט, עו"ד נוית נגב, שאלה אותו עד כמה עסק בהתחשבנויות מול "ראשונטורס". "לא עסקתי בזה בכלל", השיב. הוא סיפר שלא זכר שקיבל "תמונה כוללת", כדבריו, על מצב חשבונו בחברה. "קרה בעבר ששולה אמרה לי שאנחנו חייבים 2000 דולרים או 3000 שקלים. צריך לשלם ושילמתי", סיפר. הוא הוסיף שהוא זוכר שאי פעם "באו ואמרו לי הנסיעה הזו עולה איקס סכום מסוים".

עדות אולמרט במשפטו - כותרות אחרונות:
אולמרט: "לא עקבתי אחר נקודות הטיסה שצברתי"
אולמרט במשפטו: "לא הסתובבתי עם מחשבון"
אולמרט על ראשונטורס: "טיפלו ביעילות בנסיעות"
אולמרט: "ראש המוסד אמר לי דברים ברמה הקיומית"
אולמרט בעדותו בביהמ"ש: "אני נאבק על חיי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully