דובר משרד החוץ של פקיסטן, טאהיר חוסיין אנדראבי, אמר היום (רביעי) כי השיחות בדרג המקצועי בין ארצות הברית לאיראן צפויות להתחדש בשבוע הבא. בתדרוך לתקשורת הבהיר הדובר כי מדובר בהפסקה זמנית בלבד בשיחות, ולא בהשעיית התהליך. אנדראבי הוסיף כי זהו רק תחילתו של ההליך, ושההישגים והתוצאות יתבהרו ככל שתירשם התקדמות.
