וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום רביעי 24.06.2026 / ט תמוז התשפ"ו

12:03

צה"ל השמיד ארבע עמדות שיגור רקטות ברצועת עזה שהוקמו בהפסקת האש

דובר צה"ל הודיע היום (רביעי) כי הצבא השמיד הלילה ארבע עמדות שיגור רקטות ברצועת עזה. העמדות הוקמו בתקופה האחרונה, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף. לפי הודעת צה"ל, העמדות היו מוכנות לשיגור, והיוו איום מיידי על אזרחי ישראל ועל הכוחות השוהים במרחב.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully