המשטרה עצרה היום (רביעי) שני בני אדם בשנות ה-30 לחייהם, תושב מזרח ירושלים ופלסטיני, בחשד שחפרו מנהרה סמוך למעבר א-זעים. המנהרה, בעומק של כ-25 מטרים, נחפרה מהשטחים לכיוון ישראל. על פי החשד, התשתית נועדה לביצוע פעולות טרור ולהכנסת שוהים בלתי חוקיים. החשודים אותרו בעקבות ממצאים פורנזיים שנאספו בזירה, והם הועברו לחקירה.
