יו"ר הפרלמנט האיראני, מוחמד באקר קאליבאף, הצהיר היום (רביעי) כי מזכר ההבנות של אסלאמאבאד מהווה הכרזת תבוסה של ארצות הברית. קאליבאף הוסיף כי המלחמה שנמשכה 40 יום, ושלטענתו נכפתה על איראן בידי ארה"ב וישראל, הייתה פשע, וכי בזכות הכוחות המזוינים איראן הסבה להן אבדות כבדות.
