הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) מבקשת לחדש בהקדם את הפיקוח על מתקני הגרעין באיראן, כשבמוקד הדאגה עומדת שאלת מיקומו של מלאי האורניום המועשר במדינה. במקביל, מתפתח עימות פומבי בין וושינגטון לטהרן, סביב השאלה האם איראן אכן התחייבה לאפשר לפקחי הסוכנות לשוב למדינה - במסגרת ההבנות שהושגו בשיחות בשווייץ.
לכתבה המלאה לחצו
