בכירים רוסים טענו היום (שלישי) כי וושינגטון אינה מקיימת את ה"הבנות" שהושגו בין פוטין לטראמפ בפסגה באלסקה. במוסקבה הצהירו כי ארה"ב התרחקה מ"רוח אלסקה", בעוד הדיאלוג בין המדינות נמשך.

בכירים רוסים טענו היום (שלישי) כי וושינגטון אינה מקיימת את ה"הבנות" שהושגו בין פוטין לטראמפ בפסגה באלסקה. במוסקבה הצהירו כי ארה"ב התרחקה מ"רוח אלסקה", בעוד הדיאלוג בין המדינות נמשך.