משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה הזהירו היום (שלישי) את הציבור לאחר שבדיגומי מים שנערכו בנחלי הצפון נמצאו חריגות ברמות חיידקים המעידות על זיהום. הכניסה לנחלים בהם הבניאס, החצבאני, הירדן, בריכת המשושים, הג'ילבון, הזאכי, יהודייה וצלמון עלולה להיות מסוכנת עד לקבלת תוצאות תקינות ויציבות.
