וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שלישי 23.06.2026 / ח תמוז התשפ"ו

11:40

שגריר איראן באו"ם: התקדמות טובה בשיחות עם ארצות הברית

שגריר איראן באו"ם בז'נבה, עלי בחרייני, אמר היום (שלישי) כי חלה התקדמות טובה במשא ומתן בין ארצות הברית לאיראן בשיחות הסכם השלום בשווייץ. לדבריו, "עמיתינו המשיכו אתמול בשיחות טובות מאוד ברמה הטכנית". בחרייני הוסיף כי בימים הקרובים יוקמו שתי קבוצות עבודה, שיעסקו בהסרת הסנקציות נגד איראן ובסוגיות הקשורות לפעילות הגרעינית האיראנית.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully