שוטרי תחנת גלילות עצרו תושב חברון בן 22, שוהה בלתי חוקי, במהלך פעילות אכיפת תנועה במרחב ירקון. בבדיקתו עלה כי רכב על אופניים שעל פי החשד נגנבו מתושב הרצליה בחודש פברואר. החשוד הועבר לחקירה, והיום (שלישי) יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

שוטרי תחנת גלילות עצרו תושב חברון בן 22, שוהה בלתי חוקי, במהלך פעילות אכיפת תנועה במרחב ירקון. בבדיקתו עלה כי רכב על אופניים שעל פי החשד נגנבו מתושב הרצליה בחודש פברואר. החשוד הועבר לחקירה, והיום (שלישי) יובא לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.