בהודעה משותפת לפני זמן קצר היום (שני) לראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, נאמר כי "צה"ל ימשיך לפעול בנחישות לסיכול איומים על חיילינו ואזרחינו, להשמדת תשתיות טרור ולהמשך שמירה על רצועת הביטחון בדרום לבנון".

בהודעה משותפת לפני זמן קצר היום (שני) לראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל, נאמר כי "צה"ל ימשיך לפעול בנחישות לסיכול איומים על חיילינו ואזרחינו, להשמדת תשתיות טרור ולהמשך שמירה על רצועת הביטחון בדרום לבנון".