משרד החוץ האיראני הודיע היום (שני) כי "שיתוף הפעולה שלנו עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית יימשך בהתאם לנוהל המקובל ובהתאם להחלטות הפרלמנט והמועצה העליונה לביטחון לאומי".

משרד החוץ האיראני הודיע היום (שני) כי "שיתוף הפעולה שלנו עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית יימשך בהתאם לנוהל המקובל ובהתאם להחלטות הפרלמנט והמועצה העליונה לביטחון לאומי".